چرا حالا بهترین زمان برای خرید اسمارت‌فون است؟!

چه موقع بهترین زمان برای خرید اسمارت‌فون است؟! این سوالی است که شاید هیچگاه کهنه نشود. واضح است که اگر گوشی شما منفجر شود، یا خراب شود، سریعا باید یک گوشی بخرید. اما اگر گوشی شما کهنه شده و قصد دارید، گوشی نو بخرید، باید بدانید که چند هفته آینده زمانی طلایی برای خرید اسمارت‌فون خواهد بود. اما چرا اینگونه است؟!

جمعه سیاه/ دوشنبه سایبر

آنهایی که به دنبال یک خرید خوب هستند، با این دو روز به خوبی آشنایی دارند. جمعه سیاه (Black Friday) جمعه‌ای است که اکثر برندها تخفبف‌های زیادی برای محصولات خود قائل می‌شوند. دوشنبه سایبر (Cyber Monday) سه روز بعد از جمعه سیاه است و بر خلاف جمعه سیاه، حتی آنلاین نیز می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را بخرید. شما می‌توانید مطمئن باشید که در طول این سه روز فروشگاه‌هایی همچون آمازون و Best Buy تخفیف‌های خوبی ارایه می‌دهند. البته در نظر داشته باشید که همه محصولات تخفیف نخواهند داشت. به عنوان مثال، اپل برای محصولاتش در این دو روز تخفیفی نمی‌دهد.

androidpit-black-friday-2016-w782

کریسمس

گرچه کریسمس بیشتر فصل شادیست، اما هدیه دادن نیز رواج بسیاری دارد. فروشندگان از این فرصت استفاده کرده و تخفیف‌های زیادی ارایه می‌دهند. البته معلوم نیست که چه آیتم‌هایی تخفیف می‌خورند، اما خریدار باهوش همیشه می‌تواند از این فرصت بهره کافی و وافی ببرد.

هیچ پرچمداری تا کنگره جهانی موبایل در اسپانیا عرضه نمی‌شود.

برخی افراد بدون توجه به قیمت، پرچمداران را به محض عرضه، می‌خرند. برخی منتظر می‌مانند تا ارازن‌تر شوند. تنها هواوی میت ۹ و وان‌پلاس ۳T در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند. بنابراین اگر چیزی به جز این دو پرچمدار را در نظر دارید باید تا کنگره جهانی موبایل در اسپانیا صبر کنید. به خاطر داشته باشید که سامسونگ احتمالا از پرچمداران خود در این نمایشگاه رونمایی نمی‌کند. پس اگر قصد خرید پرچمداران سامسونگ را دارید، باید مدت بیشتری نیز منتظر بمانید.

بجز محصولاتی همچون اپل آیفون، با گذشت زمان قیمت بسیاری از گوشی‌ها پایین می‌آید. بنابراین هر چه بییشتر منتظر بمانید، قیمت کمتری پرداخت می‌کنید. البته کاهش قیمت‌ها زیادی نخواهد بود.

گفتن اینکه دقیقا کدام اسمارت‌فون را باید خرید، کمی دشوار است، چون بسیاری به برندی که دوست دارند وفادار هستند و احتمال تعویض برند بسیار کم است. اما پرچمداران برندهای مختلف که در سال گذشته یا اوایل امسال عرضه شده‌اند، می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

2 در مورد “چرا حالا بهترین زمان برای خرید اسمارت‌فون است؟!”

  1. خوب بود مقاله..منم الان دنبال یه گوشی هستم(احتمالا پی۹)ولی چند هفته میمونم شاید فرجی بشه قیمتش بی افته یکم…

  2. الان این متن چه ربطی به ما که در ایران زندگی میکنیم داشت?
    فروشگاه های ما تو عید نوروز قیمت هایشان سه برابر میشود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH