آپدیت اندروید نوقا برای میت ۸ در راه است

چندی پیش هواوی از میت ۹ که به صورت پیش‌فرض از اندروید ۶ بهره می‌برد، پرده‌برداری کرد. همین موضوع شانس این که نسل قبلی میت به این نسخه از اندروید آپدیت شود را بیشتر کرد.

اگرچه این آپدیت در سرور‌های هواوی قرار گرفته؛ اما هنوز به طور رسمی منتشر نگردیده است. البته این موضوع امر عجیبی نیست و هواوی تا عرضه کامل میت ۹ به بازار این آپدیت را به صورت رسمی منتشر نخواهد کرد.

به هر حال کاربران وب‌سایت XDA به فایل این آپدیت دست یافته‌اند و اطلاعاتی از مراحل نصب را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

طبق اسکرین‌شات‌ها، اندروید نوقا در کنار نسخه جدید رابط کاربری هواوی یعنی EMUI قرار می‌گیرد. این نسخه دقیقا همانی است که در میت ۹ مشاهده کردیم. در این رابط کاربری میان‌برهای متنی پایین رابط قرار گرفته‌اند و امکان اضافه کردن اپ دراور هم اضافه شده است. همچنین پیشرفت‌هایی در بخش باز کردن چند پنجره به صورت همزمان نیز به‌وجود آمده. ظاهر بخش دوربین تغییر آن چنان زیادی نداشته و تنها در بخش عکاسی حرفه‌ای تنظیمات هر بخش به صورت جداگانه قرار گرفته است.

1 در مورد “آپدیت اندروید نوقا برای میت ۸ در راه است”

  1. حامد ذکی خراسانی

    سلام آقای عباسی من میت ۸ رو تعطیلات نوروز امسال گرفتم. وقتی بازش کردم آپدیت نوقا از قبل براش اومده بود. می خواستم بپرسم این نسخه بتا هستش یا آپدیت کامل و اصلیه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH