منتظر معرفی گوشی هوشمند نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 باشید!

نوکیا، شرکت افسانه‌ای صنعت گوشی‌های همراه در گذشته نه‌چندان دور، سال آینده دوباره به دنیای گوشی‌های هوشمند باز می‌گردد. در چند روز گذشته گرازشاتی همراه با چند اسلاید در اینترنت منتشر شد که براساس آن باید شاهد ورود این شرکت فنلاندی به صنعت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۷ باشیم. امروز ما اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی را برای طرفداران نوکیا داریم، این شرکت اولین گوشی هوشمند خود را بعد از یک وقفه طولانی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد کرد. شرکت HMD Global که دارای مجوز برای تولید گوشی‌های نوکیا در ۱۰ سال آینده است، برگزاری کنفرانس خود در تاریخ ۲۷ ماه فوریه (۹ اسفند ماه) را تایید کرده است. همانطور که در قبل گفته شد این شرکت وظیفه تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا را برعهده دارد، درنتیجه در این کنفرانس باید منتظر معرفی گوشی‌های هوشمند توسط آن باشیم.

hmd

اگرچه زمان برگزاری این کنفرانس مشخص شده ولی هنوز معلوم نیست که نوکیا و HMD Global قصد دارند چه تعداد دستگاه را در نیمه اول سال ۲۰۱۷ معرفی و در چه زمانی روانه بازار کنند. اطلاعات مربوط به یکی از گوشی‌های هوشمند نوکیا به نام D1C را قبلا در سایت منتشر کرده‌ایم، دستگاهی که گفته می‌شود با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا معرفی می‌گردد. این مدل میان‌رده به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۳۰ با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، ۳ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

2 در مورد “منتظر معرفی گوشی هوشمند نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 باشید!”

  1. نمیدونم چرا.ولی ب نوکیا حس خوبی دارم..کلا کمپانی محبوبیه حیف که این چن سالها فعالیت خاصی نداشته تو عرصه اسمارتفون.اگه ی پرچم دار خوب بزنه .بی شک خریدمش:)?

  2. نوکیای عزیز
    اونا که سیمبین های لمسی تو رو تو زمان اپل استیو جابز و اوج اندروید میخریدند که نمردن. چرا اندروید آخه؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH