فاش شدن مشخصات تبلت لنوو Miix 520

براساس شایعات لنوو در حال توسعه جانشین تبلت Miix 510 است. این تبلت که رقیب سرفیس مایکروسافت خواهد بود با نام Miix 520 و همراه با به‌روزرسانی‌های انقلابی معرفی می‌گردد. علاوه بر رندرهای غیر رسمی این تبلت، برخی از جزئیات مربوط به Miix 520 نیز در اینترنت منتشر شده است.

براساس رندرهای منتشر شده این دستگاه جدید از نظر طراحی شباهت زیادی با Miix 510 خواهد داشت و لولای معروف لنوو (لولایی که شبیه بند ساعت است) نیز در جای خود باقی می‌ماند. این دستگاه به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ مجهز شده و کاربران قادر به خرید کیبورد و قلم فعال نیز به‌صورت جداگانه هستند. گفته می‌شود حداقل ۳ نسخه از این تبلت با پردازنده‌های Kaby Lake اینتل ارایه خواهد شد.

این دستگاه حداکثر از ۱۶ گیگابایت رم از نوع DDR4 پشتیبانی کرده و حداکثر ظرفیت حافظه داخلی آن نیز ۱ ترابایت خواهد بود، البته کاربران با استفاده از کارت حافظه‌های خارجی قادر به افزایش فضای ذخیزه‌سازی دستگاه هستند. لنوو Miix 520 به یک پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 مجهز شده و دوربین‌ اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند، همچنین در میان دکمه‌های تنظیم صدا، سنسور اثر انگشت برای افزایش امنیت دستگاه درنظر گرفته شده است.

براساس شایعه اخیر این تبلت با یکبار شارژ قادر به همراهی کاربر تا ۱۰ ساعت خواهد بود و همچنین موفق به کسب گواهی پخش صدای پیشرفته دالبی نیز شده است. هیچ‌یک از مشخصات ذکر شده توسط لنوو مورد تایید قرار نگرفته و احتمال اغراق در آن‌ها وجود دارد. هنوز اطلاعی از زمان عرضه و قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

lenovo-miix-520-render-2-640x378

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH