اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد

امروز اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند جدید دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد. در گذشته شایعات به دستگاه دیزایر A17 اشاره داشتند که حال اچ‌تی‌سی آن را با نام دیزایر ۶۵۰ معرفی کرده، این دستگاه اقتصادی شباهت زیادی به دیزایر ۶۳۰ دارد (این مدل در نیمه اول امسال معرفی شد). در پشت این گوشی هوشمند طرح‌های جالبی حک شده که علاوه بر کنترل بهتر دستگاه، زیبایی خاصی نیز به آن می‌بخشد. همانطور که در قبل گفتیم با یک دستگاه اقتصادی روبرو هستیم، درنتیجه نمی‌توانیم انتظار بالایی از مشخصات فنی آن داشته باشیم. صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده ۴ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون (مدل دقیق آن مشخص نشده ولی به‌احتمال زیاد یکی از پردازنده‌های سری ۴ است)، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE، سیستم BoomSound (فقط با اتصال هدفون فعال می‌شود)، NFC، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی دیزایر ۶۵۰ را تشکیل می‌دهند.

این دستگاه ۱۴۰ گرمی اندازه‌ای برابر با ۸.۴ × ۷۰.۹ × ۱۴۶.۹ میلی‌متر داشته و وظیفه شارژدهی آن برعهده باتری ۲۲۰۰ میلی‌آمپری است. درحال‌حاضر سیستم‌عامل اندروید مارشملو با رابط کاربری سنس ۸.۰ بر روی این مدل نصب شده و هنوز مشخص نیست که اچ‌تی‌سی برنامه‌ای برای به‌روزرسانی آن به اندروید نوقا دارد یا خیر. اچ‌تی‌سی دیزایر ۶۵۰ اوایل ماه دسامبر در تایوان عرضه می‌شود و در این کشور قیمتی برابر با ۱۷۰ دلار خواهد داشت. باتوجه به عرضه برخی از آخرین دستگاه‌های سری دیزایر همانند دیزایر ۵۳۰ در کشور آمریکا، انتظار داریم که این گوشی هوشمند جدید در آمریکا نیز فروخته شود.

1 در مورد “اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمند دیزایر ۶۵۰ رونمایی کرد”

  1. اسمارت فون‌ها قابلیت اجرای اپلیکیشن دارند. اپلیکیشن، نرم افزاری است که به تلفن هوشمند قابلیت انجام کارهای متعدد همچون اجرا و ویرایش فایل‌های آفیس را در گوشی می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH