اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند!

دنیای اسمارت فون‌ها، دنیای عجیبی هست. در جایی که اکثر سازندگان تلاش می‌کنند تا محصولاتی زیباتر، قوی‌تر (از نظر سخت‌افزاری) با امکانات جانبی پیشرفته‌تر عرضه کنند، برخی دیگر به دنبال ساخت محصولاتی مقاوم‌تر هستند.

کمپانی چینی نامبروان که بیشتر به ساخت ساعت‌های هوشمند و همچنین گوشی‌های مستحکم مشهور است، از محصول جدید خود با نام Vphone M3 رونمایی کرده که توانایی‌های خاصی در برابر انواع و اقسام آسیب‌های وارده دارد.

این گوشی جان سخت، مورد علاقه افرادی است که دوست دارند تا اسمارت فون‌شان تحت هر شرایطی زنده بماند! چه آن را داخل فریز بگذارند، با اجسام تیز چهره‌اش را بخراشند یا درون آتش قرار دهند! هیچ تفاوتی نمی‌کند، وی‌فون M3 در برابر همه این مسایل مقاومت خواهد کرد.

vphone-m3

این گوشی چینی، از سیستم عامل اندروید نسخه ۵.۱ بهره گرفته و دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است که وظیفه پردازش اطلاعاتش را چیپست ۴ هسته‌ای مدیاتک بر عهده دارد.

نمایشگر این محصول مقاوم، ۵ اینچی و با وضوح اچ‌دی است و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، وظیفه ثبت خاطرات شما را بر عهده دارند. ضمن آنکه باتری قدرتمند ۴۵۰۰ میلی‌آمپری باعث می‌شود تا زمان زیادی را دور از شارژر بگذرانید!

البته هدف سازنده، عرضه یک گوشی با امکانات متوسط سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اما با توانایی خارق‌العاده در مقاومت بوده است، توصیه می‌کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید، جایی که این گوشی ۱۱۵ دلاری را درون شعله‌های آتش مشاهده می‌کنید.

1 در مورد “اسمارت فونی که در برابر آب و آتش مقاومت می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH