آخرین نسخه اندروید ۷.۱ مخصوص برنامه‌نویسان عرضه شد

چند ماه بعد از عرضه نسخه پیش نمایش اندروید ۷.۱ برای برنامه نویسان، ما امروز شاهد این هستیم که آخرین نسخه از این سیستم عامل برای برنامه نویسان عرضه گردید و به زودی باید شاهد ارایه عمومی آن برای کاربران باشیم. افرادی که در سیستم نصب نسخه‌های بتا ثبت نام کرده‌اند، این آپدیت را در این هفته و به صورت OTA دریافت خواهند کرد. شایان ذکر است که نکسوس ۹ نیز به لیست دیوایس‌هایی که قابلیت دریافت نسخه پیش‌نمایش را دارا هستند، اضافه شده است.

با عرضه این نسخه، کم کم به عرضه عمومی اندروید ۷.۱ نزدیک می‌شویم. طبق اعلام مسئولان گوگل، سیستم عامل و رابط کاربری آن در حال تکمیل و فاینال شدن است و به زودی روند رفع ارور، بهینه سازی‌ و کارهای مربوطه به پایان می‌رسد.

برنامه نویسان بعد از عرضه نسخه عمومی نیز می‌توانند همچنان از این نسخه برای تست اپلیکیشن‌های خود استفاده کنند و سپس اقدام به عرضه عمومی نرم‌افزار خود نمایند. گوگل، امکانات مربوطه را داخل Android Studio اضافه خواهد کرد تا به برنامه نویسان در این زمینه کمک کند.

ارایه این نسخه نشان می‌دهد که گوگل روی برنامه پیش می‌رود و قصد دارد تا نسخه عمومی اندروید ۷.۱ را تا اوایل ماه دسامبر در دسترس کاربران قرار دهد. به محض اتمام و عرضه نسخه عمومی، تمامی دیوایس‌هایی که از این سیستم عامل پشتیبانی می‌کنند، قادر خواهند بود تا این آپدیت را به صورت OTA دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH