گلکسی S8 با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم معرفی خواهد شد

هرچه به پایان سال میلادی نزدیک می‌شویم خبرها بیش‌تر رنگ‌ و بوی محصولات آینده کمپانی‌ها را به خود می‌گیرد. سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن همراه در اوایل سال آینده از نسل جدید خانواده پرچم‌دار خود موسوم به گلکسی S8 رونمایی خواهد کرد. این اسمارت‌فون برای سامسونگ نقشی حیاتی را خواهد داشت زیرا با توجه به اتفاقات روی داده برای گلکسی نوت ۷، سامسونگ باید تمام تلاش خود را برای این پرچم‌دار به کار گیرد. به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می‌دهند خانواده گلکسی S8 اعضایی با شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

هر دو پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی S7 و S7 Edge محصولاتی فوق العاده هستند اما وجود حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی می‌تواند یک نقطه ضعف برای این محصول محسوب شود هرچند امکان افزایش این حافظه از طریق شیار کارت حافظه وجود دارد. خبرهای جدید حاکی از آن هستند که پرچم‌دار آینده سامسونگ به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که با وجود این حجم از حافظه داخلی آیا بازهم امکان استفاده از کارت حافظه خواهد بود یا خیر؟

تصمیم سامسونگ برای حذف شیار کارت حافظه در گلکسی S6 به مذاق شمار زیادی از کاربران خوش نیامد اما وجود ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مطمئنا پاسخ‌گوی اکثر کاربران خواهد بود، بنابراین احتمال اینکه سامسونگ بار دیگر از قراردادن این قابلیت چشم پوشی کند وجود داد. هم‌چنین در خبرهای جدید آمده است که گلکسی S8 به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد شد، این موضوع اگرچه می‌تواند مفید باشد اما تنها در صورتی این اتفاق رخ خواهد داد که به بهترین نحو از این مقدار رم استفاده شود.

هم چنین در شایعات آمده است که گلکسی S8 نیز دارای دو نسخه متفاوت خواهد بود که با توجه به سابقه این شرکت در دو نسل پیشین چندان دور از ذهن نخواهد بود. در نهایت خبرها حاکی از آن هستند که گلکسی S8 از اولین اسمارت‌فون‌های مجهز به اسنپدارگون ۸۳۵ خواهد بود. مطمئنا وجود قابلیت‌هایی هم‌چون نمایشگر حساس به فشار و بهبود عملکرد دوربین می‌تواند برگ برنده‌ای برای این سری از پرچمداران سامسونگ باشد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH