بهبود پایداری دوربین با انتشار دومین به‌روزرسانی گلکسی S8 ظرف مدت 2 هفته

کمپانی سامسونگ برای نسخه جهانی اسمارت‌فون گلکسی S8 خود (با شناسه SM-G950F) به‌روزرسانی دیگری را منتشر کرد و فهرست تغییرات آپدیت جدید از بهبود پایداری دوربین و به‌روزرسانی پچ امنیتی دستگاه حکایت دارد.

به‌روزرسانی دوم مشخصا شامل پچ امنیتی ماه مارس نیست؛ چرا که این پچ پیش‌تر و در قالب بسته آپدیت قبلی از روز 18 مارس در دسترس کاربران قرار گرفت. به‌روزرسانی امروز گلکسی S8 دومین مورد منتشر شده ظرف کم‌تر از 2 هفته به‌شمار می‌رود. همان‌طور که می‌دانیم؛ انتشار به‌روزرسانی OTA برای کلیه دستگاه‌ها احتمالا طی مدت یک یا چند روز اجرایی خواهد شد.

ماه گذشته پرچم‌دار 2 ساله گلکسی S8 به سیستم‌عامل اندروید 9 پای به‌روزرسانی شد. این آپدیت پس از انتظاری طولانی مدت منتشر شد و از رابط کاربری سفارشی و کاملا بازطراحی شده One UI میزبانی می‌کرد. این موضوع باعث شد که گلکسی S8 از جنبه نرم‌افزاری تا حدود زیادی مشابه با گلکسی S10 به‌نظر برسد. این به‌روزرسانی دومین عرضه بزرگ سیستم‌عامل برای گلکسی S8 محسوب می‌شود. پیش‌تر در سال 2017 به‌روزرسانی اندروید نوقا برای این هندست ارائه شد و در ادامه نیز سال گذشته آپدیت اندروید اوریو در دسترس کاربران قرار گرفت. با توجه به آن‌که گلکسی S8 اکنون 2 به‌روزرسانی اساسی را دریافت نموده است؛ لذا در ادامه و طی سال آینده احتمالا تنها شاهد آپدیت پچ‌های امنیتی سیستم‌عامل خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH