آمازون در حال ساخت نسخه‌ای از اسپیکر اکو با نمایشگر ۷ اینچی است!

آمازون در حال توسعه نسخه‌ای از اسپیکر اکوست که نمایشگری ۷ اینچی دارد. این نشان می‌دهد که آمازون از فروش اسپیکرهای فعلی اکو راضیست و قصد دارد با عرضه نسخه پریمیوم، فروش این اسپیکرها را گسترش دهد. اسپیکر جدید بزرگتر بوده و نمایشگر آن کمی به سمت بالا متمایل است تا کاربر در حال ایستادن نیز بتواند نمایشگر را ببیند.

اسپیکرهای این گجت بسیار کیفیت بالایی داشته و نسبت به اکو‌های فعلی بهبود یافته‌اند. اسپیکر جدید احتمالا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ اعلام می‌شود.

گجت‌های خانه هوشمند جدیدترین زمینی است که غول‌های تکنولوژی در آن در حال نبرد با یکدیگر هستند. گرچه فروش این گجت‌ها هنوز فاصله زیادی تا اسمارت‌فون‌ها و کامپیوترهای شخصی دارد. آمازون در زمینه فروش سخت‌افزار پیشینه پر و پیچ و خمی دارد. در حالیکه گوشی فایر شکستی برای آمازون بود، اما اسپیکرهای اکو موفقیتی غیرمنتظره بودند.

اسپیکر جدید از نسخه بهبودیافته سیستم عامل فایر بهره می‌برد. با عرضه اسپیکرهای جدید، آمازون اسپیکرهای پیشین را از رده خارج نمی‌کند و اسپیکر جدید احتمالا با قیمت بالاتری عرضه می‌شود. برخی منتقدان معتقدند که کیفیت اسپیکر اکو چندان خوب نیست و بیشتر در صداهای متوسط عملکرد خوبی دارد. اما اسپیکر جدید در تمام ولوم‌ها، صدایی با کیفیت عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH