منتظر ساعت هوشمند جدید با برند Moto نباشید

ظاهرا بر اساس اخبار و گزارشات، ساعت هوشمند جدیدی از کمپانی موتورولا معرفی نخواهد شد و به این زودی‌ها، نباید منتظر یک گجت پوشیدنی جدید با برند Moto باشیم.

آقای Shakil Barkat مدیر بخش بازاریابی برند Moto اعلام کرده که این اتفاق، به این دلیل است که آنها، هیچ‌گونه کششی به سمت ابزار پوشیدنی از سمت کاربران نمی‌بینند و همین امر باعث شده تا آنها در حال حاضر، فکر تولید ساعت هوشمند جدید را از سر خود بیرون کنند.

Moto 360 که حدودا ۱۵ ماه از عمر آن می‌گذرد، در حال حاضر آخرین محصول موتورولا به حساب می‌آید و انتظار داریم که به زودی، ورژن به‌روز شده Android Wear 2.0 را دریافت کند.

موتورولا اخیرا اعلام کرده بود که هیچ ساعت هوشمند جدیدی در سال ۲۰۱۶ تولید نخواهد کرد. اما حال آقای Barkat اعلام کرده که به دلیل نبود تقاضای زیادی در عرصه گجت‌های پوشیدنی، کمپانی موتورولا در سال ۲۰۱۷ نیز ساعت هوشمندی تولید نکرده و در مراسم سالانه معرفی دیوایس‌های خود، اثری از ساعت هوشمند نخواهد بود.

پس نیازی نیست که نفس خود را برای ساعت هوشمند جدید با برند Moto در سینه حبس کنید! این خبر بدی برای موتورولا و طرفدارانش نیست. چرا که آنها مطمئنا با یک گجت نوآورانه برخواهند گشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH