لنوو ZUK Edge ارزان‌ترین اسمارت فون بازار با چیپست اسنپدراگون ۸۲۱

امروزه تقریبا زمانی که یک اسمارت‌فون رونمایی می‌شود، همه مشخصات آن را می‌دانیم. مشخصات، تصاویر و قیمت یک گوشی پیش از رونمایی به بیرون درز می‌کنند و تقریبا هیچ سورپرایزی در زمان رونمایی وجود ندارد. لنوو ZUK Edge نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتظار می‌رود که ZUK Edge همانند شیائومی Mi Mix نمایشگر بدون حاشیه یا کم حاشیه داشته باشد. ZUK Edge نه تنها از نظر ظاهری عالی خواهد بود، بلکه مشخصات فنی خوبی نیز دارد. اسنپدراگون ۸۲۱، ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲،۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از مشخصات فنی ZUK Edge هستند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی و اندروید نوقا را نیز به مشخصات فنی گوشی اضافه کنید.

امروز رندر رسمی این اسمارت‌فون منتشر شده که خبر از ترکیب سیاه و سفید جذابی می‌دهد. این رند همچنین نشان می‌دهد که ZUK Edge حاشیه بسیار کمی دارد. مهمتر اینکه لنوو قیمت ۳۹۰ دلار را برای آن در نظر گرفته که اگر این قیمت در زمان عرضه نیز همین باشد، می‌توان گفت که ZUK Edge ارزانترین اسمارت‌فونی است که با اسنپدراگون ۸۲۱ عرضه می‌شود. ZUK Edge هفته آینده رونمایی می‌شود و احتمالا فروش آن به بازار چین محدود خواهد بود.

zuk-edge

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH