باتر فلای S؛پروانه ای زیبا آمیخته به روحی لطیف!

IT resan 1سری باترفلای اچ تی سی به دلیل ارائه توانمندی در کنار چهره ای زیبا، همواره یکی از دلفریب ترین گوشی های پیش روی شما برای خرید تبدیل گشته اند!

کمپانی اچ تی سی، به تازگی نسل جدید پرچم داران باترفلایی خود را، با نام Butterfly S معرفی نمود و آن را با تغییرات عمده ای با نسل قبل رو در رو کرده است.

باترفلای S، به واسطه پردازنده های چهارهسته ای سری 600 اسنپ دراگون کوالکام با فرکانس کاری 1.9 گیگاهرتز، یک رم دو گیگابایتی به توانایی بسیاری دست پیدا کرده و با صفحه نمایش 5 اینچی با رزولیشن Full HD با چگالی تصویر 440 ppi در پیکسل، خود را با نسل قبل متمایز گردانده است.

حافظه داخلی باترفلای S، شانزده گیگابایتی بوده و میتوانید با خریداری یک کارت حافظه جانبی به ارتقاء آن بپردازید. همچنین اچ تی سی 25 گیگابایت فضای ابری با مدت اعتبار 2 سال را با استفاده از سرویس Dropbox به کاربران پیشکش خواهد کرد.

IT resanدر پشت باترفلای S، یک دوربین اولترا پیکسلی مشابه دوربین HTC One را خواهید یافت که به یک سنسور از نوع Bsi با اندازه 1.3 اینچ و 2.0 میکرون اندازه پیکسل تجهیز شده است. از آنجا که اچ تی سی، بسیار دست و دلباز است این پرچم دار پروانه ای را، به سیستم عامل آندروید 4.2 و رابط کاربری سنس 5 کرده و از برخی قابلیت های نرم افزاری اچ تی سی وان از قبیل: HTC Zoe و HTC Share را در آن استقاده کرده است.

ظاهر باترفلای S، تغییرات زیادی را به خود ندیده و تا حدودی به نسل قبلی آن تشبیه شده است. ضخامت گوشی تغییر زیادی نکرده  و تنوع رنگ بندی آن، نیز ثابت مانده و یک حلقه فلزی، به دور لنز دوربین خزیده است. به طور کلی ابعاد آن، 10.6*70.5*144.5 میلی متر بوده و باترفلای S، با وزن 160 گرمی خود لقب سنگین ترین مبارز آندرویدی را میتواند برای خود برگزیند. دلیل افزایش ضخامت باتری فلای S، به استفاده از یک باتری 3200 میلی آمپری آن باز میگردد که تا حدودی قابل تحمل است!

گزینه های ارتباطی که در این پرچم دار پروانه ای به کار برده شده، شامل: بلوتوث 4، وای فای، DLNA، پشتیبانی از NFC و جی پی اس بوده و تقریبا، با امکانات ارتباطی پرچم داران سایر کمپانی ها برابری مینمایند.

باترفلای S، احتمالا برای اولین بار در تایوان در ماه ژوئیه با قیمت حدودی 766 دلار عرضه گردد و برنامه کمپانی اچ تی سی، برای عرضه آن به سایر کشورها نامشخص میباشد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH