انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S

هواوی درحال‌حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. این شرکت چینی موفق به فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه تا دو ماه گذشته شده است و ما منتظر گزارش مربوط به میزان فروش آن تا آخر سال میلادی هستیم. همانطور که می‌دانید برند آنر زیرمجموعه هواوی بوده و با مدیریت مناسب به موفقیت‌های بزرگی دست یافته است.

این برند با معرفی گوشی هوشمند آنر ۸، دستگاهی قدرتمند، زیبا و باارزش را به بازار کرد که مورد استقبال کاربران قرار گرفت و انتظار می‌رود که دیگر مدل معرفی شده در امسال یعنی آنر ۶X نیز فروش مناسبی داشته باشد. آنر ۶X که به‌عنوان دستگاه اقتصادی این شرکت در ماه اکتبر معرفی شد، در آینده جایگزین مدل موفق آنر ۵X می‌شود. باوجود معرفی این دستگاه، به‌نظر می‌رسد که یک گوشی هوشمند جدید از سری آنر ۶ با نام آنر ۶S نیز در آینده نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امروز دو رندر از آنر ۶S در اینترنت منتشر شده که جلو و پشت دستگاه را نشان می‌دهد. براساس این تصاویر، شباهت زیادی بین آنر ۶S و آنر ۶X وجود دارد که البته آنر ۶S دارای حاشیه نمایشگر بیشتر و دوربین اصلی تکی در پشت است. سنسور اثر انگشت در زیر دوربین اصلی قرار گرفته و در کنار دوربین نیز یک فلاش LED قرار دارد. در زیر نمایشگر برند آنر و در پشت آن نیز لوگو هواوی حک شده است. براساس شایعات، آنر ۶S دارای مشخصات فنی یکسانی با آنر ۶X بوده که شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، ۳ یا ۴ گیگابایت رم، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۴۳۵ یا HiSilicon Kirin 655 است. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در ماه ژانویه سال آینده با قیمت ۱۲۰ و ۱۳۰ دلار معرفی خواهد شد.

2 در مورد “انتشار تصاویری از هواوی آنر ۶S”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH