۵ دلیل برای آن‌که گوگل Keep را بر روی گوشی خود نصب کنید

نوت‌برداری الکترونیکی یکی از مواردی است که انقلابی هم در زمینه آموزش و هم در زندگی روزمره افراد، به‌وجود آورده است. همین موضوع باعث شده تا کمپانی‌های مختلف به ارایه و ساخت اپلیکیشن‌های مرتبط برای نوت‌‌برداری بپردازند. یکی از قدرت‌مندترین اپ‌های موجود در این زمینه توسط کمپانی گوگل با نام Keep ساخته شده است که قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کابران قرار می‌دهد.

در این مطلب سعی داریم ۵ دلیل بیاوریم تا به شما ثابت کنیم از میان تمامی برنامه‌های مرتبط در این زمینه، گوگل Keep بهترین است.

رابط کاربری برنامه بسیار آسان و کاربردی است

آسان بودن رابط کاربری در یک برنامه در زمینه نوت‌برداری، یکی از موارد مهمی است که در سرعت و عملکرد تاثیر بسیاری دارد. هنگامی که برنامه Keep را اجرا می‌کنید، با یک ظاهر بسیار ساده و مینیمال مانندی روبه‌ور می‌شوید؛ اما باید بدانید در پس این ظاهر ساده قابلیت‌های بسیار زیادی نهفته است.

این سادگی در ظاهر باعث شده است تا به همه چیز با سرعت بالا دسترسی داشته باشید. به‌عنوان مثال برای نوشتن یک آدرس و یا شماره تلفن بعد از وارد شدن به اپ تنها نیاز به لمس یک بخش دارید تا سریعا نوت‌‌برداری را شروع کنید.

شما به راحتی می‌توانید برای نوت‌های دل‌خواه‌تان یک رنگ پس‌زمینه خاص طراحی کنید و آن‌ها را از بقیه جدا کنید. همچنین در کنار نوت‌هایی که به صورت موردی نوشته می‌شوند، چک باکس قرار می‌گیرد و با تیک زدن هر کدام، آن مورد به انتهای لیست منتقل می‌شود.

همگامی با گوگل سرویس و سایر اپ‌های گوگل

یکی از بزرگ‌ترین مزایای گوگل Keep همگام بودن آن با گوگل سرویس است. شما به راحتی می‌توانید اطلاعات‌تان را با اکانت گوگل فعال در تلفن همراه‌تان، همگام کنید. علاوه بر این‌ها این مورد به شما این امکان را خواهد داد تا به راحتی از برنامه‌های نقشه و تقویم گوگل در Keep بهره ببرید. همچنین با کمک بخش گوگل Reminder مواردی که در اپ به‌‌عنوان برنامه روزانه وارد نموده‌اید، در زمان تعیین شده به صورت نوتیفیکیشن در گوشی نمایش داده می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود تا حتی زمانی که تلفن همراه‌تان را هم عوض کرده‌اید، به نوت‌های قبلی‌تان دسترسی داشته باشید.

google-keep-1

جست‌وجو حرفه‌ای

اگر متون زیادی دارید و زمان زیادی را صرف پیدا کردن هر کدام می‌کنید، گوگل Keep با بخش جست‌و‌جو مشکل شما را حل می‌کند. تنها کافی‌ است یک عبارت کوتاه مربتط با متنی که دنبالش می گردید را در این بخش وارد کنید و اپ به سرعت نوشته مربوط به آن را پیدا خواهد کرد. این بخش جست‌و‌جو بسیار پر سرعت و هوشمند است.

امکان ایجاد کردن نوت توسط فرمان صوتی

شما به راحتی می‌توانید با انتخاب فرمان صوتی و گفتن برنامه‌ روزانه‌تان برای اپ، نوت‌های جدید بسازید. گوگل Keep هم نسخه صوتی و هم نسخه تبدیل شده به نوشته را برای شما ذخیره می‌کند. همچنین با فعال کردن زبان فارسی در منوی تنظیمات فرمان صوتی، می‌توانید نوت‌ها را با زبان فارسی ذخیره کنید.

ویجت هوشمند کاربردی

در دسترس بودن ویجت برای برنامه‌ها یک امکان جدید نیست، اما در Keep این موضوع متفاوت و بسیار کاربردی است. امکان دسترسی به نوت‌ها و همچنین ساخت یک نوت جدید در این ویجت به سرعت امکان‌ پذیر خواهد بود. بنابراین حتی بدون وارد شدن به برنامه برای زمانی که سرعت در اولویت کار است، می‌توانید به ذخیره سازی نوت‌های جدید بپردازید.

کلام پایانی

بدون شک اگر زیاد با نوت‌برداری سروکار داشته باشید، با برنامه‌های متعددی در این زمینه کار کرده‌اید، اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که کار کردن با گوگل Keep تجربه‌ای عالی را در اختیارتان خواهد گذاشت. همگام بودن این برنامه با اکانت گوگل یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این اپلیکیشن محسوب می‌گردد که در کم‌تر برنامه‌ای چنین چیزی مشاهده می‌شود.

این اپلیکیشن پرطرفدار و قدرت‌مند را می‌توانید برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS از طریق لینک زیر دانلود کنید.

bazar-logo-1-1

2 در مورد “۵ دلیل برای آن‌که گوگل Keep را بر روی گوشی خود نصب کنید”

  1. ⏪مشکل جدی⏩
    من داخل یکی از یادداشت های مهم خودم در گوگل کیپ بودم که گزینه چک باکس رو انتخاب کردم بدون انجام هیچ کاری فلش برگشت رو زدم و وقتی دوباره وارد یادداشتم شدم به غیر از عنوان یادداشت، هیچ متنی وجود نداشت
    حاصل چند ماه یادداشت های مالی روزمره نسبتا مهم به یک باره از بین رفت???????
    اگه کسی راهی میدونه خواهش میکنم پیشنهاد بده

  2. با سلام و تشکر از سایت خوب و مطالب مفید
    من مدتهاست برای نوت برداری و یادآوری از کیپ استفاده می کنم و در تلفیق با ویجت تقویم گوگل (فارسی)مجموعه کاملی هست-
    فقط یک مشکل داره که ثبت تاریخ توی کیپ شمسی نیست، لذا برای ثبت یادآوری های بلند مدت ناچارم از یادآورهای فارسی استفاده کنم که البته هیچکدوم قابلیت های کیپ رو ندارن-
    سوال داشتم که آیا هیچ راهی برای جایگزینی تاریخ شمسی برای کیپ وجود نداره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH