آموزش چگونگی اجرای هم‌زمان چند اکانت تلگرام در یک گوشی!

در این مطلب با ترفند ساده تلگرامی دیگری در خدمت شما همراهان آی‌تی‌رسان هستیم. حتما تاکنون زیاد به ذهنتان خطور کرده است که بر روی گوشی خود بیش از یک تلگرام داشته باشید. خب نرم افزار تلگرام به طور عادی این قابلیت را نداشته و شما تنها می‌توانید با هر خط تلفن تنها یک بار این نرم افزار را ثبت کرده و از آن استفاده کنید.

اما با توجه به اینکه تلگرام یک نرم افزار متن باز است و تاکنون نسخه‌های زیادی از آن منتشر شده است، می‌توانید به راحتی هر یک از آن‌ها را نصب کرده و به تعداد آن‌ها تلگرام داشته باشید!

البته باید توجه داشته باشید که برای فعال سازی هر یک نیاز به یک خط تلفن جداگانه دارید، البته لازم نیست که خط را همیشه به همراه داشته و یا روشن نگاه دارید. در واقع خط را تنها برای پیام فعال سازی اولیه نیاز خواهید داشت. شاید در میان این نرم افزارها نمونه‌هایی نیز باشند که به شما امکان نصب دو اکانت را بدهند. چیزی شبیه به Telegram Plus!

بنابراین با توجه به توضیح ذکر شده، شما می‌توانید تا ۵ یا ۶ اکانت را البته با شماره‌های مختلف بر روی یک گوشی داشته باشید. برای شروع می‌توانید از نرم افزارهای زیر استفاده کنید:

۱- Telegram نسخه اصلی تلگرام

۲- Telegram Plus نسخه پلاس تلگرام با امکانات بیشتر نسبت به نسخه اصلی

۳- Callgram تلگرامی با امکان برقراری تماس صوتی

۴- Lagatram همان تلگرام قرمز با امکانات اضافی

۵- Telegram Talk بسیار شبیه با تلگرام اصلی

۶- Telegram Farsi تلگرامی با منوی کاملا فارسی

2 در مورد “آموزش چگونگی اجرای هم‌زمان چند اکانت تلگرام در یک گوشی!”

  1. همین متن باز بودن تلگرام خیلی امنیتشو زیرسوال می بره. دیگه وقتشه بریم سمته واتساپ یا ویسپی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH