شایعه: منتظر گلکسی S8 با نمایشگر ۴K‌ نباشید!

به‌نظر می‌رسد که اپل تنها کمپانی نیست که پرچمدار آینده خود را با طراحی متفاوتی معرفی خواهد کرد بلکه سامسونگ نیز از گلکسی S8 با ویژگی‌ها و جنس بدنه جدید رونمایی می‌کند.

نمایشگر گلکسی S8 از مواد جدیدی ساخته خواهد شد و دکمه هوم نیز کاملا حذف می‌شود

اجازه دهید که ابتدا به بررسی نمایشگر گلکسی S8 بپردازیم. همانطور که می‌دانید صفحه نمایش گلکسی S7 و S7 Edge بهترین پنل‌ استفاده شده در صنعت گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود ولی به‌نظر می‌رسد که پرچمدار آینده سامسونگ این لقب را تصاحب خواهد کرد. براساس گزارشات SamMobile، چینش نمایشگر گلکسی S7 Edge تغییری نسبت به گلکسی S6 Edge نکرده و در اصل الماسی و Pentile با تعداد ۷,۳۷۲,۸۰۰ پیکسل است. به‌سراغ گلکسی S8 می‌رویم، براساس گزارشات نمایشگر این گوشی هوشمند با چینشی جدید و ۱۱,۰۵۹,۲۰۰ پیکسل معرفی خواهد شد که علاوه بر ارایه تصویری زنده‌تر، مصرف انرژی کمتری نیز دارد.

متاسفانه سامسونگ قصد ندارد که رزولوشن این دستگاه را تغییر دهد و نمایشگر گلکسی S8 رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت، البته استفاده از این رزولوشن یک حرکت هوشمندانه و منطقی محسوب می‌شود چراکه نمایشگرهای ۴K نیاز به سخت‌افزاری قوی‌تر داشته و فشار بیشتری به باتری وارد می‌کنند، درنتیجه شارژدهی باتری کاهش محسوسی خواهد داشت. اگرچه استفاده از رزولوشن ۲K باعث تراکم پیکسلی کمتر می‌شود ولی مسلما شارژدهی بالاتر باتری و عملکرد سریع‌تر برای کاربر مهم‌تر خواهد بود. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که برای استفاده از قابلیت Daydream، نمایشگر امولد با رزولوشن QHD مناسب است.

گفته می‌شود که دوربین جلوی گلکسی S8 به فوکوس خودکار مجهز خواهد شد و برای فراموشی مشکلات گلکسی نوت ۷ و کسب اعتماد مشتریان، گلکسی S8 در دو نسخه با نمایشگرهای ۵.۷ اینچی و ۶.۲ اینچی به بازار عرضه می‌گردد. نمایشگر بزرگ‌تر به‌معنای باتری حجیم‌تر بوده که شارژدهی بالاتر باتری را به‌همراه خواهد داشت و کاربر با خیال راحت می‌تواند یک روز کامل و شلوغ را با دستگاه خود سپری کند. علاوه بر موارد ذکر شده در قبل، گلکسی S8 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری صدا خواهد بود و همچنین دکمه هوم معروف سامسونگ نیز برای دسترسی به نسبت نمایشگر به بدنه بالاتر حذف می‌شود. در نهایت نیز سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر انتقال می‌یابد. نظر شما در رابطه با گلکسی S8 چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان گذارید.

galaxy-s8-1-840x473

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH