تولید انبوه نمایشگرهای انعطاف پذیر در سه ماهه آخر سال!

lg-oled-flexible-displayکمپانی ال جی که یکی از قطب های تولید کننده صفحه نمایش و نمایشگرهای خانگی ، بدل شده است به تازگی نیز تحقیقات خود را برروی نمایشگرهای انعطاف پذیر را به انتها رسانده و قصد دارد به زودی آن هارا، به تولید انبوه رساند!

کمپانی ال جی به تازگی تایید کرده است که تولید انبوه صفحه نمایش های انعطاف پذیر را از سه ماهه آخر سال 2013 آغاز خواهد کرد. به نظر میرسد که ال جی قصد دارد تا سامسونگ را در زمینه تولید صفحه نمایش و نمایشگر ها، جا گذاشته و گوی سبقت را از سایر رقبای خویش بستاند تا بر بازار صفحه نمایش های انعطاف پذیر، حکمفرمایی نماید.

این کمپانی به تازگی گفته: ما تحقیقات خود را درباره این نوع صفحه های نمایش، به پایان رسانده ایم و دانش خود را درباره صفحه نمایش گرهای انعطاف پذیر، توسعه داده ایم و آماده ایم تا چنین صفحه نمایش هایی را در سه ماهه آخر امسال به تولید انبوه برسانیم.

وضوح این صفحه های نمایش بسیار بالا بوده و ال جی تولید پنل های صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود را، در کارخانه Paju کره جنوبی آغاز خواهد کرد.

همچنین کمپانی ال جی درباره صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود بیشتر توضیح داده و گفت: از 4.5 نسل، فن آوری برش شیشه برای برش صفحه نمایش های انعطاف پذیر استفاده خواهیم کرد و ظرفیت خط تولید چنین صفحه نمایش هایی، 12000 عدد در ماه برآورد شده است.

جای تعجب ندارد که ال جی قصد داشته باشد پس از به تولید انبوه کشاندن صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود، یک تلفن هوشمند را با چنین نمایشگرهایی تا پایان سال تولید نماید.

ال جی همچنین قصد دارد زمانی که توانست تولید انبوه صفحه نمایش های انعطاف پذیر خود را آغار نماید، آن هارا به دیگر سازندگان تلفن های هوشمند، بفروشد و ال جی مایل است با به کارگیری این صفحه نمایش ها برروی تلویزیون های هوشمند، برای سونی و سامسونگ خطر آفرین گردد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH