میزو M5 Note به صورت رسمی معرفی شد

بعد از مدت‌ها صبر، بالاخره M5 Note میزو به صورت رسمی معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، مشخصات سخت‌افزاری خوبی برای این دیوایس در نظر گرفته شده و طراحی آن نیز زیبا به نظر می‌رسد.

صفحه نمایش ۵.۵ اینچی M5 Note میزو دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ بوده و به مانند آیفون اپل، در لبه‌ها با انحنای کمی همراه است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این تلفن هوشمند می‌توان به پردازنده Helio P10 با توان ۱.۸ گیگاهرتز، سه گیگابایت رم و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در یک مدل و چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت در مدل دیگر اشاره کرد. علاقمندان به حافظه بیشتر، می‌توانند از درگاه سیمکارت جداگانه‌ای که برای M5 Note میزو در نظر گرفته شده است، برای افزایش حافظه استفاده نمایند.

در پشت این تلفن هوشمند، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه و در جلو نیز دوربین ۵ مگاپیکسلی مخصوص عکس‌های سلفی در نظر گرفته شده است. سنسور اثر انگشت و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نیز از جمله مشخصات سخت‌افزاری M5 Note میزو است که در کنار آن، از امکانات متداول ارتباطی مانند ۴G با قابلیت پشتیبانی از voLTE، بلوتوث و GPS نیز بهره می‌برد. سیستم عامل دستگاه نیز نسخه ششم اندروید با نام مارشملو بوده که با رابط کاربری Flyme OS 6.0 همراه شده است.

ابعاد M5 Note میزو ۸.۱ در ۷۵.۸ در ۱۵۳.۶ میلیمتر و وزن آن نیز ۱۷۵ گرم است. این تلفن هوشمند در ۴ رنگ طلایی، نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه می‌شود و قیمت‌های آن را نیز در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید که به ترتیب ۱۳۰، ۱۴۹ و ۲۱۸ دلار در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH