تصاویر منتشر شده از ایسوس ذن‌فون ۳ زوم از شباهت این اسمارت‌فون به آی‌فون ۷ پلاس خبر می‌دهند!

بازار اسمارت‌فون‌های رقابتی بسیار داغ است، حضور برندهایی هم‌چون آلکاتل، وان‌پلاس و آنر نشان می‌دهد که دیگر حتما لازم نیست برای دست یافتن به یک اسمارت‌فون بالارده مقدار زیادی پول داشته باشید. ایسوس نیز به عنوان یکی از بازیگران حاضر در این صنعت به تازگی چند مدل مختلف از اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود با نام‌های ذن‌فون ۳ مکس، ذن‌فون ۳ دیلاکس و ذن‌فون ۳ لیزر رونمایی کرده است. اما این خانواده به زودی یک عضو جدید پیدا می‌کند. این محصول تازه وارد که به تازگی در TENAA (نسخه چینی FCC) رویت شده است، با نام ذن‌فون ۳ زوم شناخته می‌شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط TENAA این اسمارت‌فون با شماره مدل Z01HDA شناخته می‌شود اما در خرده فروشی‌ها با عنوان ذن‌فون ۳ زوم عرضه خواهد شد. پسوند زوم موجود در نام این اسمارت‌فون به احتمال قوی به دوربین دوگانه به کار رفته در بخش پشتی آن مربوط می‌شود. در حال حاضر اطلاع دقیقی از مشخصات این دو سنسور موجود نیست اما برخی منابع اعلام کرده‌اند که هر دو سنسور به کار رفته در این اسمارت‌فون ۱۶ مگاپیکسلی هستند، هم‌چنین در برخی منابع یکی از این دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عنوان شده است. به هر حال انتظار می‌رود با به کارگیری این سنسور دوگانه امکان زوم اپتیکال (مشابه نمونه موجود در آی‌فون ۷ پلاس) برای ذن‌فون ۳ زوم فراهم شود.

در بخش جلویی ذن‌فون ۳ زوم می‌توانیم یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و شیشه ۲.۵D را مشاهده کنیم. پردازنده به کار رفته در این گوشی اسنپدارگون ۶۲۵ خواهد بود که با ۲، ۳ و یا حتی ۴ گیگابایت رم همراهی می‌شود. در بخش حافظه داخلی می‌توانید یکی از گزینه‌های ۱۶، ۳۲ و یا ۶۴ گیگابایتی را انتخاب کنید. تولید نیروی مورد نیاز برای فعالیت در این اسمارت‌فون توسط یک باتری غول پیکر ۴۸۵۰ میلی آمپری انجام می‌گیرد. بدنه آلومینیومی به کار رفته در این اسمارت‌فون موجب شده ضخامت ذن‌فون ۳ زوم به ۷.۹۹ میلی‌متر برسد.

از آنجا که این اسمارت‌فون در TENAA رویت شده است، حضور آن در بازار چینی قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز نمی دانیم که آیا ذن‌فون ۳ زوم به صورت بین‌المللی عرضه خواهد شد یا خیر؟ هم‌چنین در رابطه با قیمت احتمالی این اسمارت‌فون نمی‌توان اظهار نظر کرد. کنفرانس بعدی ایسوس در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۱۷ در طی برگزاری نمایشگاه CES انجام خواهد گرفت، انتظار می‌رود در این کنفرانس که ایسوس نام “Zenovation” را بر آن گذاشته است، اطلاعات بیش‌تری پیرامون این اسمارت‌فون منتشر شود.

zenfone-3-zoom-side

zenfone-3-zoom

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH