سامسونگ از ربات جاروبرقی جدیدش، موسوم به POWERbot رونمایی کرد

سامسونگ از ربات جاروبرقی جدیدش، موسوم به POWERbot رونمایی کرد

سامسونگ با هدف در دست گرفتن بازار آخرین گجت‌ها، از یک ربات جاروبرقی جدید موسوم به پاوربات رونمایی کرده است.

این یکی از آخرین ربات‌های مکنده‌ای است که سامسونگ در چند سال اخیر ارائه کرده و از نظر امکانات، معیار برتری را در بین محصولات دیگر دارد. پاوربات در وب‌سایت آمازون با قیمت ۸۹۸ دلار عرضه می‌شود که نسبت به قیمت اصلی و همچنین ربات مکنده شرکت دیسون، موسوم به Eye 360، قیمت ارزان‌تری دارد. گرچه شرکت سامسونگ شمار زیادی از این ربات‌ها را به بازار عرضه کرده است، با این حال مدل اخیر دارای به‌روزرسانی‌هایی از جمله قدرت مکش بوده که سامسونگ آن را به عنوان قدرتمندترین مکنده نسبت به دیگر ربات‌های جاروبرقی موجود دربازار، به رخ می‌کشد. بدون شک، مصرف‌کنندگان می‌خواهند این ادعای بزرگ، تا زمان خرید این مدل خاص، هنوز دارای اعتبار باشد.

samsung-powerbot-turbo-2-800x533

البته به غیر از این توانمندی، سامسونگ امکانات دیگری چون اتصال وای فای را برای این محصول در نظر گرفته است که این اطمینان را به مصرف کنندگان می‌دهد تا با این ربات، هر اتاقی را می‌خواهند تمیز کرده و با اسمارت فون، آن را از راه دور کنترل کنند. سامسونگ ادعا کرده که قدرت مکش ربات جدیدش ۷۰ برابر ربات پرچم‌دار کنونی است. این ادعا اگر در عمل واقعیت داشته باشد، قابلیتی حیرت انگیز خواهد بود. یکی دیگر از نکات بهبود یافته که نسبت به مدل پیشین دیده می‌شود، سیستم سیکلون فورس (CycloneForce) است که سامسونگ برای جداسازی غبار و جلوگیری از گرفتگی مجرای هوای ورودی، در این روبات استفاده کرده است.

گرچه قیمت ۸۹۸ دلار هنوز گران به نظر می‌رسد، سامسونگ این محصول را به عنوان راهکاری بی‌نقص برای خانه تکانی پیش از تعطیلات سال نو، بازاریابی کرده است. ربات مکنده جدید سامسونگ، این اطمینان را به شما می‌دهد که قبل از رسیدن مهمانان، خانه‌تان تا حد ممکن تمیز باشد. همچنین سامسونگ ادعا می‌کند که این دستگاه، زحمت تمیز کردن منزل شما را بدون هیچ قید و شرطی بر‌عهده می‌گیرد.

samsung-powerbot-turbo-3-800x533

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH