تمرکز کمپانی لنوو بر بازار تلفن های هوشمند!

 

LenovoLogo-02-580-75 (1)

کمپانی لنوو که یکی از بزرگترین کمپانی هایی است که در صنعت رایانه های خانگی و شخصی فعالیت میکند و  بیشترین توجه خود را برروی آن بازار متمرکز ساخته است. بیش از 80 درصد سود لنوو، با فعالیت این کمپانی در بازار رایانه های شخصی و قابل حمل تامین میگردد.

به تازگی مدیر اجرایی این شرکت، آقای یان یوآن کینگ، گفته لنوو نیاز به حضور همزمان و فعال در یک بازار جدید دیگر دارد. همچنین وی گفته: گوشی های هوشمند فرصت جدیدی  برای ما هستند. این کمپانی ناچار است تا علاوه بر حضوری قدرتمند در بازار رایانه های شخصی، در بازار تلفن های هوشمند نیز حضور یابد چراکه IDC به تازگی آمار جدیدی از کاهش 7.8 درصدی فروش محصولاتی همچون رایانه های شخصی و رومیزی خبر داده و این یک خبر بسیار، نگران کننده برای لنوو و سایر فعالان بازار رایانه های شخصی و رومیزی میباشد.

کمپانی لنوو، دومین کمپانی است که بر بازار تلفن های هوشمند چین، با 11 درصد سهم از فروش تلفن های هوشمند در این کشور، مسلط گردیده است.

در ماه گذشته، این کمپانی از تمایلش برای فروش تلفن های هوشمند خود در بازار ایالات متحده آمریکا، خبر داده و از تفاوت های فروش تلفن های هوشمند خود در بازارهای آمریکا سخن بر زبان آورد. لنوو به خوبی با نحوه فروش تلفن های هوشمند در بازار ایالات متحده آمریکا، آگاه است و میداند برای فروش محصولات هوشمند خود نیاز به همراه ساختن برخی از شرکت های مخابراتی آن کشور با محصولات خود، دارد. همچنین میداند که برای افزایش فروش محصولات خویش در بازار ایالات متحده آمریکا باید محصولات خود را در برابر محصولات کمپانی های بزرگی از قبیل سامسونگ و اپل قرار دهد و آن هارا به رقابت با محصولات خود، دعوت سازد.

لنوو امیدوار است تا پایان سال جاری، 50 میلیون تلفن هوشمند خود را به فروش رساند و سود این کمپانی به 67 درصد افزایش یابد.

2 در مورد “تمرکز کمپانی لنوو بر بازار تلفن های هوشمند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH