یک طرح مفهومی خاص از گلکسی S8 با نمایشگر بدون حاشیه

از آن‌جایی که سامسونگ در ساخت و عرضه نوت ۷ با مشکلات بزرگی مواجه شد، همه توجه‌ها به سمت پرچمدار جدیدش یعنی گلکسی S8 و نسخه Edge آن جلب شده است.

تا به امروز شایعات زیادی از این محصول جدید سامسونگ به گوش رسیده؛ که جالب‌ترین آن طراحی بدون حاشیه این تلفن همراه بوده است. یک طرح مفهومی جدید از گلکسی S8 در فضای مجازی پخش شده که طراحی خارق‌العاده‌ای از این گوشی را به نمایش گذاشته است. اگر واقعا گلکسی S8 با چنین طراحی و ساختی تولید شود، آی‌فون در برابرش مانند یک جعبه آلومینیومی همراه نمایشگر خواهد بود و اصلا حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

طبق طراحی که در این تصویر برای پرچمدار جدید سامسونگ دیده می‌شود، گلکسیS8، تماما بدون حاشیه نیست و در دو بخش بالایی و پایینی آن، لبه‌هایی وجود دارد. اما اندازه این لبه‌ها بسیار کم‌تر از چیزی است که در S7 شاهدش بودیم. نبود حاشیه در لبه‌های چپ و راست گوشی باعث شده تا در این بخش‌ها هم شاهد حضور نمایشگر باشیم.

DBS Design می‌گوید که این طرح مفهومی بیش‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید به واقعیت نزدیک است. گلکسی S8 ممکن است یک نمایشگر ۵.۱ اینچی از نوع OLED با رزولوشن QHD داشته باشد. همچنین اسنپدراگون ۸۳۵، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، ارتقا حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت و اندروید ۷.۱ از دیگر مشخصاتی هستند که انتظار می‌رود در پرچمدار بعدی سامسونگ حضور داشته باشند.

نکته قابل توجه این‌ است که در این طرح مفهومی با وجود طراحی باریک گوشی، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هم حضور دارد.

۲۰۱۶-۱۲-۰۹-۰۹_۳۴_۱۹-samsung-galaxy-s8-edge-concept-youtube samsunggalaxys8concept3-1-1280x682 samsunggalaxys8concept6-1-1280x669

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH