طرحی مفهومی از اسمارت‌فون بدون حاشیه سونی با نام اکسپریا Edge

از زمان معرفی شیائومی Mi Mix با حاشیه بسیار کم و نسبت نمایشگر به بدنه بالای ۹۰ درصد تاکنون چند شرکت دیگر از جمله میزو و هواوی، طرح‌های مفهومی خود از محصولی مشابه را منتشر کرده‌اند. به تازگی یک طراح به نام Metti Farhang، چند کانسپت از اسمارت‌فون بدون حاشیه سونی به نام اکسپریا Edge را منتشر کرده است.

این طراح دلیل نام‌گذاری این اسمارت‌فون را وجود کناره‌هایی خمیده در این اسمارت‌فون بیان می‌کند. در این کانسپت بخش نمایشگر از سه جهت یعنی طرفین راست و چپ و هم‌چنین بخش بالایی خمیدگی دارد و حاشیه اطراف آن بسیار ناچیز در نظر گرفته شده است. در بخش زیرین کمی حاشیه را شاهد هستیم که البته برای این بخش چند سنسور در نظر گرفته شده است، کلیدهای مجازی نیز مانند همیشه روی صفحه قرار دارند. این اسمارت‌فون مشابه شیائومی Mi Mix خواهد بود که چندی پیش روانه بازار شد و هم‌چنین می‌توان تشابهاتی را با اسمارت‌فون Sharp Aquos Crystal در آن مشاهده کرد. این طراحی وجود نمایشگری کوچک‌تر از نسخه ۶.۴ اینچی به کار رفته در Mi Mix را نشان می‌دهد. در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم یک سنسور دوربین دوگانه را مشاهده کنیم.

چندی پیش مشخص شد که هواوی نیز در نظر دارد یک اسمارت‌فون به نام Honor Magic را روانه بازار کند که بدون حاشیه خواهد بود و نسبت نمایشگر به بدنه بیش‌تری را ارایه خواهد داد. هم‌چنین این کمپانی در نظر دارد یک دستگاه را در تاریخ ۱۶ دسامبر معرفی کند، بنابراین احتمال اینکه سونی اکسپریا Edge پیش از آنر مجیک معرفی شود نزدیک به صفر خواهد بود.

sony-bezel-less-phone2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH