گلکسی S7 ادج روی میز منفجرشد! سامسونگ هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است

گلکسی S7 Edge روی میز منفجر شد؛ سامسونگ هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است!

چیزی از تجربه ناموفق گوشی نوت ۷ نمی‌گذرد. با این حال به نظر می‌رسد که میراث دلخراش پرچمدار پیشین، راه خود را به سمت دستگاه‌های دیگری چون گلکسی S7 Edge باز کرده است. طی حادثه‌ای دلهره آور، این گوشی بر روی میز خانمی منفجر شد. اما فاکتورهای دیگری هستند که باید برای وقوع انفجار در نظر گرفت.

خانم Ashleigh Deakin عکس‌های گوشی خود را پس از وقوع انفجار، منتشر کرد. او گفته که دیگر به سامسونگ اعتماد ندارد و می‌خواهد از آیفون استفاده کند.

خانم دیکن، این عکس‌ها را در فیسبوک خود منتشر کرده و اطلاع رسانی اخبار واقعه توسط او به سامسونگ، هنوز تایید نشده است. هرچند از آنجایی که این پست بیش از ۲۰۰ هزار بار به اشتراک گذاشته شده است، یقینا این مطلب به گوش سخنگوی شرکت سامسونگ رسیده است، اما هنوز اظهار نظری در این مورد نکرده است. خانم دیکن شرح معترضانه زیر را به عکس ضمیمه کرده است.

سامسونگ، تو به درد نمی‌خوری! پس از مشاهده انفجار گوشی S7 Edge درست مقابل چشمانم در شب پیش، امروز دیگر کاربر رسمی آیفون خواهم بود. پس از این اتفاق دیگر هرگز از سامسونگ استفاده نمی‌کنم. من نه گوشی را شارژ می‌کردم و نه از آن استفاده می‌کردم. تنها بر روی میز نشسته بودم. من درباره گوشی نوت ۷ شنیده بودم، اما نه درباره گوشی خودم! لطفا برای کسانی که از این گوشی استفاده می‌کنند این مطلب را به اشتراک بگذارید تا مراقب باشند!

galaxy-s7-edge-explodes-3

این کاربر گلکسی S7 Edge، به جزییات اینکه از چه لوازم جانبی به همراه اسمارت‌فون خود استفاده می‌کرده، اشاره نکرده است. اما سازندگان گوشی، همیشه استفاده از شارژر مخصوص گوشی خریداری شده یا خرید شارژر USB مورد تایید برای اسمارت‌فون مورد نظر را پیشنهاد می‌کنند. البته همانطور که می‌دانید، باتری‌های لیتیوم یونی به دلیل گرم شدن بیش از حد یا احتمال سوراخ شدن، زیاد امن نیستند و ممکن است دچار انفجار شدید شوند.

galaxy-s7-edge-explodes-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH