قیمت ایفون

لیست قیمت آیفون در بازار ایران

بدون تعارف باید گفت که قیمت ایفون در ایران روند صعودی بسیار بالایی دارد. با هربار افزایش نرخ ارز، قیمت آیفون یکی از اولین مواردی است که بالا می‌رود!

روزی به آیفون‌های 3 یا 4 میلیون تومانی، لقب محصول لاکچری را می‌دادیم؛ اما حالا کار به جایی رسیده است که قیمت بهترین مدل آیفون در ایران، چیزی حدود 120 میلیون تومان است!

شرکت آمریکایی اپل، از همان ابتدا، استراتژی بازار هدف محصولات خود را بر روی قشر متمول و مرفه جامعه قرار داد.

در عمق شعارهای اپل، همواره به خاص ‌بودن، متفاوت بودن و لاکچری بودن اشاره شده است. واقعیت این است که خاص بودن، رایگان نیست و هر کس که محصولات این کمپانی را می‌خواهد باید بهای آن را نیز بپردازد! ما پیش‌تر به معرفی گرانترین گوشی های بازار نیز پرداخته‌ایم.

معرفی بهترین گوشی‌های ارزان قیمت در بازار ایران

اما خاص بودن محصولات اپل، تنها در قیمت ایفون ها خلاصه نمی‌شود؛ این شرکت در ازای دریافت مبلغ بالا، محصولات بسیار با کیفیت و جذابی را ارائه می‌دهد و همین مورد باعث شده که بیشتر مشتری‌های اپل، از خرید خود راضی باشند.

در ادامه نگاهی به مشخصات و قیمت آیفون‌های موجود در بازار می‌اندازیم:

مشخصات و قیمت ایفون SE 2022

اپل پس از عرضه موفق مدل میان‌رده آیفون SE در سال 2016، نسخه دوم این مدل را در سال 2020 و نسخه سومش را در سال جاری روانه بازار کرد.

آیفون SE یکی از ارزان‌ترین و در عین حال جدیدترین آیفون‌های بازار است. اپل در این مدل از نمایشگر 4.7 اینچی، Retina IPS، پردازنده A15، رم 3 گیگابایت و دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

آیفون SE در بین میان‌رده‌ها، مشخصات بسیار خوبی دارد و از لحاظ عملکردی، نزدیک به پرچمداران اپل است. اما میان‌رده بودن آیفون SE 2022، باعث نشده است که قیمت آن مشابه میان‌رده‌های سایر کمپانی‌ها باشد و در بین گوشی‌های میان‌رده، همچنان گران محسوب می‌شود.

آموزش کامل فعال و رجیستر کردن گوشی‌های مسافری آیفون

مشخصات و قیمت آیفون 14

سری آیفون 14 آخرین نسل پرچمداران اپل هستند که سال پیش وارد بازار شدند. اپل در آیفون 14 از نمایشگر بزرگ همراه با پردازنده اختصاصی، آخرین نسخه سیستم عامل iOS و دوربین دوگانه استفاده کرده است. نسخه پیشرفته‌تر این مدل یعنی آیفون 14 پلاس نیز با امکانات مشابه به بازار آمد.

در این سری یک مدل دیگر با نام آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرومکس نیز عرضه شده‌اند که از سخت افزار قدرتمندتر و دوربین سه‌گانه بهره‌ می‌برند.

متاسفانه تاکنون گوشی آیفون 14 در ایران رجیستری نشده و به نظر می‌رسد قرار نیست این مدل به شکل تجاری وارد کشور شود و به طور کلی امکان رجیستری این گوشی حتی به صورت مسافری نیز وجود ندارد.

مشخصات و قیمت آیفون 15

آیفون 15 جدیدترین سری پرچمداران اپل است که به تازگی معرفی شده و در خصوص عرضه در بازار ایران وضعیتی مشابه با آیفون 14 دارد. آیفون 15 در ایران رجیستری نمی‌شود و قرار هم نیست واردات آن به صورت رسمی انجام شود. تنها راه وارد کردن آیفون 15 آین است که آن را به صورت مسافری وارد کشور کرده و بدون رجیستری از آن استفاده کنید.

به تازگی قانونی به تصویب رسیده که بر اسا آن خرید و فروش سری آیفون 14 و 15 در کشور ممنوع شده ولی با این وجود برخی از فروشندگان، این مدل‌ها را در فروشگاه‌های خود موجود کردند و به فروش می‌رسانند. باید بدانید که آیفون 14 و 15 که داخل کشور می‌خرید نه رجیستری دارند و نه گارانتی!

برجسته‌ترین مدل سری آیفون 15 مدل آیفون 15 پرومکس است که از مشخصات و طراحی جدید بهره می‌برد. اپل پس از سال‌ها بدنه آیفون 15 پرومکس را با خمیدگی در قسمت فریم تولید کرد تا گوشی خوش دست‌تر شود. این مدل از نمایشگر 6.7 اینچی LTPO سوپررتینا XDR با رفرش‌ریت 120 هرتز و پشتیبانی از دالبی ویژن بهره می‌برد. پردازنده قدرتمند A17 Pro با 8 گیگابایت رم از پس اجرای هر برنامه سنگینی برمی‌آید. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و باتری 4441 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات این مدل هستند.

قیمت روز انواع مدل‌های آیفون را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

لیست قیمت آیفون اپل

نام مدل

نسخه رم و حافظه

قیمت

iPhone 15 Pro Max

1T/8GB/Not Active

100 میلیون تومان

iPhone 15 Pro Max

512/8GB/Not Active

85.3 میلیون تومان

iPhone 15 Pro Max

256/8GB/Not Active

68 میلیون تومان

iPhone 15 Pro

512/8GB/Not Active

81.8 میلیون تومان

iPhone 15 Pro

256/8GB/Not Active

68 میلیون تومان

iPhone 15

128/6GB/Not Active

42 میلیون تومان

iPhone 14 Pro Max

1T/6GB/Not Active

85 میلیون تومان

iPhone 14 Pro Max

512/6GB/Not Active

75 میلیون تومان

iPhone 14 Pro Max

256/6GB/Not Active

65.7 میلیون تومان

iPhone 14 Pro

256/6GB/Not Active

65 میلیون تومان

iPhone 14 Pro

128/6GB/Not Active

58 میلیون تومان

iPhone 14

128/6GB/Not Active

36.4 میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max

1TB/6GB/Not Active

92.8 میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max

512/6GB/Not Active

84.9 میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max

256/6GB/Not Active

104 میلیون تومان

iPhone 13 Pro Max

128/6GB/Not Active

83 میلیون تومان

iPhone 13 Pro

1T/6GB/Active

93 میلیون تومان

iPhone 13 Pro

256/6GB/Not Active

64.9 میلیون تومان

iPhone 13

256/4GB/Not Active

44 میلیون تومان

iPhone 13

128/4GB/Not Active

35.9 میلیون تومان

iPhone 13 mini

128/4GB/Not Active

36.4 میلیون تومان

iPhone 12 Pro Max

512/6GB/Not Active

79 میلیون تومان

iPhone 12 Pro Max

256/6GB/Not Active

71.9 میلیون تومان

iPhone 12 Pro

256/6GB/Not Active

42 میلیون تومان

iPhone 11

128/4GB/Not Active

28 میلیون تومان

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره قیمت ایفون اپل دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

57 در مورد “لیست قیمت آیفون در بازار ایران”

  1. من قصد خرید آیفون دارم اما یه سوالی ذهنم رو مشغول کرده.آیا با دانلود رسانه آلوده از شبکه اجتماعی،سیستم عامل ios آلوده میشه؟ و اگر اون شبکه اجتماعی رو از سیستم عامل حذف و مجدد نصب کنیم ویروس حذف میشه؟چون میگن نرم افزارها در ios به صورت جزیره ای مدیریت میشه و با آلوده شدن یک نرم افزار بقیه اپلیکیشن ها آلوده نمیشه

  2. کسی هست در مورد شارژر به دست بودن استفاده کننده از آیفون ها اطلاعی نداشته باشه بله پردازنده عالی داره که با سایر گوشی‌ها قابل قیاس نیست یا سنسور دوربین محشر اما از خیلی جهات ارزشش رو نداره مثال همین مودم کوالکام و اینتل تو سری ۸کاری کرد با اروپایی ها ورژن اروپای این گوشی که با نت 4g اندازه 3g سرعت نت نداشتن فاجعه‌ای بود. اگر منصفانه و از همه نظر نگاه کنیم خیلی مواقع انتخاب نهایی آیفون و کلا اپل نیست مثلاً در مورد پردازنده m1 و m2 چه بخش پردازنده مرکزی و چه گرافیکی چقدر پر مدعا بود اپل که ۲برابر اینتل و AMD و Nvidia هستش اما تو بنچ مارک پایین‌تر عمل کرد اما آیا MacBook pro یا غیر پرو و m1 بده نه اما به هیچ عنوان بهترین نیست. البته بعضی موارد واقعاً بهترین بوده تعصب الکی رو بگذاریم کنار

  3. سلام من ۱۳ پرو یک ترابایتی رو خریدم ۵۷ تومن. خوب خریدم؟ توی لیستتون نیست. درواقع برام از دبی اوردن

    1
    9
    1. اشکان ادیبی

      سلام دوست عزیز، به دلیل موجودی کم، تو لیست نیاوردیم ولی با توجه به قیمتی که فرمودید، خوب گرفتید.

      1
      7
  4. محمدحسین حقیقت

    قیمتها ثانیه ای داره میره
    مردم میگن نداریم نداریم و جای تعجبه همه دستشونه
    البته که فیکش توی بازار ریخته
    جای تاسف داره واقعا

  5. قیمت ۱۳ که گذاشتید برای مینی هم همونه؟ تو وبسایت اپل زده ۷۰۰ دلار میشه چیزی حدود ۲۵ میلیون اینا، شما چطوری بالای ۳۰ میلیون زدین
    بعدم میشه از خود اپل به طور مستقیم خرید کرد؟ یا چون تحریمیم ممکن میست؟

    3
    1
    1. اشکان ادیبی

      سلام دوست عزیز، این مقاله مربوط به وضعیت کلی بازار است، یعنی شما می‌تونید این گوشی‌ها رو ارزون‌تر یا گرون‌تر هم پیدا کنید ولی میانگین و وضعیت کلی قیمت‌ها اینگونه است. همچنین بالاتر بودن قیمت یه گوشی توی ایران نسبت به بقیه نقاط، چیز عجیب و غیر عادی نیست. آیفون مینی هم چون موجودیش توی بازار خیلی کم بود تصمیم گرفتیم از مقاله حذفش کنیم.
      به دلیل تحریم بودن هم امکان خرید مستقیم نیست.

      3
      3
  6. بهترین خرید آیفون 12 mini مینی است . تنها مدلی است که طراحی اصلی آمریکاست و سایر مدل ها ساخت چین و مالزی است .
    اندازه استاندارد+ وزن خیلی سبک + شارژ سریعتر + کیفیت صفحه نمایش و دوربین عالی + قیمت خیلی مناسب تر با تمام امکانات انواع گرانتر .

    6
    1
  7. طاها شایان

    بابت آیفونو بکنید 6000/000ملیون اصل شو مردوم مگه مرز دارن نخرن همه میخرن همین 6000/000 ملیون روهم میشه چهار صد ملیون والا راست و دیجی کالا حید چیزی رو قلابی نفرست مردوم که خر نیستن

    2
    5
  8. من عاشق آیفونم خیلی خوبه جا زیادی داره خودم آیفون ۱۳ مینی با آیفون ۶ دارم از هر نظر عالین هیچ مشکلی هم نداره پیشنهاد میکنم بخرید اگه گوشی میخواید اپل واچ هم خیلی خفنه سامسونگ به درد نمیخوره آمریکا نامرده ولی نه از نظر ساخت گوشی اگه آیفون دارید سراغ se نرید چون برنامه هاش ممکنه کار نکنه یا ۷ یا ۷ پلاس بگیرید به بالا ۶ هم خیلی خوبه هر کی میگه آیفون بده به حرف ش گوش ندید چون داره چرت و پرت میگه ولی آیفون ۱۳ از نظر همه چیز عالیه دوربینش که انگار چشم انسانه

    18
    22
    1. اتفاقا سامسونگ خییلی بهتر از اپله اپل اسکل همه گوشی‌ هاش عین همه هیچ فرقی نداره الکی هم گرونه پر از تحریم و اینجور مزخرفا… هنوز دوربیناشو رمش رو تغییر نداده همون ۶ گیگه بعد سامسونگ اومده رم ۱۶ و ۱۲ زدا واسه گوشیاش?نتیجه میگیرم سامسونگ یه سرو گردن از همه بالا تره بعدش شیائومی و بعد شماها

      42
      21
  9. سلام..من دنبال آیفون ایکس اس هستم..این قیمتی ک نوشتین رو زدم روش منتقل شد سایت ترب و اونجا هم سایت های دیگه رو معرفی کردن برای خرید گوشی..از کجا میشه بفهمم ک کودوم سایت موبایل اورجینال با پک اصلی و lla میفروشه؟؟و اینکه آیا صفرش رو هم پیدا کرد؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین

    1
    10
  10. بنظرم باید واردات و استفاده از ایفون رو ممنوع کنیم. وقتی یکی ۴۰ میلیون پول میده بابت یه گوشی و یکی توی نون شبش محتاجه …..
    عدالت کجاست؟

    46
    34
      1. خیلی ربط داره عزیز
        ربطشم اکثرا میدونن
        ولی خودشونو کور و کر و لال کردن
        فکر کنم تا حالا به کسیم کمکی نکردی 🤔😐😔😔😔

        1
        1
  11. اگه وضعیت اقتصادی مملکت خوب میشد که دیگه هیچوقت نمیشه ، آیفون پرست ها سر از خاک بیرون میآوردن ﴿باتوجه باینکه شرکت اپل نه ایران و نه ایرانی را به رسمیت نمی شناسه﴾ . عجیبه از این رفتار ملت

    35
    18
  12. با احترام به همه حیففف پول که بدى آیفون
    من هم یه روز از طرفداران اپل بودم ولى وقتى آیفون خریدم پشیمون شدم?

    57
    31
  13. راحله مبارکی

    سلام.من 5 سال هست که هوآوی p7 دارم و تا حالا ذره ای هنگ نکرده و هنوز مثل روز اول کار میکنه. لطفأ برای فروش بیشتر آی فون که اصلأ به درد سیستم کشوری مت نمیخوره برندهای دیگه رو زیر سوال نبرید. من واقعأ از هو آوی راضی بودم و هستم. البته برای تنوع میخوام سامسونگ بگیرم چون از آی فون قابل استفاده تر هست

    33
    19
  14. با عرض سلام
    آیا آیفون seموجود در سایت فروشگاهتون نات اکتیو می باشد؟خواهشا جوابمو به ایمیلم بفرستید ممنون!!!

    8
    4
  15. سلام.میخواستم بدونم ایا فرق زیادی بین دو مدل ایفون هست که یکیشون برای ساخت مودم از کوالکام استفاده کردهو دیگری از اینتل.
    ایا حقیقت داره ک رنگ مات بلک به مرور زمان دچار پریدگی رنگ میشه.

    6
    8
  16. سلام.من موندم آیفون با این همه معایب و این قیمت گران مورد توجه مردم است ،هیچگاه متخصصین موبایل از گوشی آیفون استفاده نخواهند
    کرد .

    38
    16
    1. تا حالا چندتا از محصولات اپل رو استفاده کردی که نظر میدی ؟
      بنده به عنوان یک مهندس کامپیوتر و برنامه نویس اندروید و طراح گرافیک تمام محصولات اپل رو پیشنهد میدم!
      و اپل رو میشه پیرمرد (با تجربه ترین ) صنعت گوشی سازی دونست!
      اپل به خاطر کیفیت و استقامت بالا و اراعه خدمات عالی به مشتریان و… برای همین قیمتش بالاعه! ولی همونطور که میدونیم کشور ما از لحاظ اقتصادی داغونه و قیمت ها رو به فضاعه ونمیشه به راحتی محصولات اپل رو تهیه کرد!
      بنده خودم ایفون 11 و ایپد ایر 2020.ایفون x رو استفاده کردم واز همه نظر عالیه.

      4
      16
      1. چرا مردم همیشه اینقدر سریع به هر نظری گارد میگیرن به نظر منم استفاده از ایفون در ایران چندان جالب نیست

        9
        5

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH