تاییدیه های تازه، مدل های تازه ای از کنسول های PS3 را تایید می کنند!

sonyps3update_610

به تازگی کمپانی سونی، با صدور تاییدیه های تازه از دو مدل دیگر کنسول های PS3 نشان داد که به زودی نسخه های جدیدی از این کنسول منتشر خواهد شد!

این دو مدل تازه با کد های ‘CECH-4205B’ و ‘CECH-4205C’ شناخته شده و به نظر میرسد که دو نسخه تازه از کنسول های تازه منتشر شده PS3 Super Slim باشند.احتمال میرود که کمپانی سونی، دو مدل تازه از کنسول های PS3 Super Slim را با ارتقای اندک سخت افزاری و طراحی مجدد بدنه، به زودی معرفی سازد.

پیش تر مدیر عامل شعبه Sony Computer Entertainment در لندن، آقای فرگال گارا گفته: هیچ برنامه ای برای کاهش قیمت کنسول های PS3، با عرضه کنسول های نسل بعد خود نداریم. او همچنین گفنه: کنسول پلی استیشن 3، وسیله ای نیست که بتوانیم به راحتی قیمت آن را کاهش دهیم.

او به صحبت های خود افزود: ما به دنبال فرصت هایی برای انجام چنین کاری هستیم، فرصت هایی که ممکن است وجود داشته باشند یا اصلا به وجود نیایند و در حال حاضر نمیتوانم واقعا، پاسخی به کاهش قیمت های این کنسول در هنگام عرضه PS4، بدهم.

همچنین سونی در نمایشگاه E3، با معرفی عنوان های بزرگی برای PS3، امید به زندگی این کنسول را افزایش داده چراکه میداند هنوز هم عاشقانی برای PS3 مانده اند.

به نظر شما پایان زندگانی PS3، کنسول رویایی سونی کی فرا خواهد رسید و تیر خلاصی سونی کی بر سینه این کنسول فرو خواهد نشست؟!

1 در مورد “تاییدیه های تازه، مدل های تازه ای از کنسول های PS3 را تایید می کنند!”

  1. سونی پس از پشت سر گذاشتن XboX 360 در فروش، الان قصد فاصله انداختن کرده.
    البته با وجود بازی خارق العاده و شاهکاری مثل THE LAST OF US که بهترین بازی نسل هفتم هست و یک هفته از انتشارش میگذره، انتظار چنین چیزی هم میره. این بازی تنها در چند کشور طی 3 روز 1.3 میلیون نسخه فروش داشته. توجه داشته باشید که انحصاری PS3 است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH