سه‌شنبه در بازار علاء الدین تهران، ۱۰ درصد تخفیف برای خریداران نخست Padfone Infinity

padfone-infinity

سومین نسخه پدفون، از سری محصولات دو کاره ایسوس، بعدازظهر روز سه شنبه، چهارم تیرماه، در مراسمی در بازار موبایل علاء الدین رونمایی خواهد شد.

Padfone Infinity که برای نخستین بار در کنگره جهانی موبایل 2013 با لقب معجزه فلزی ایسوس در بارسلون اسپانیا معرفی شد، این هفته قرار است در قلب بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش و معاملات موبایل کشور ایران خودنمایی کند.

این محصول خلاقانه ایسوس، یک گوشی هوشمند 5 اینچی چهار هسته‌ای است که با داک 10.1 اینچی و فناوری DynamicDisplay امکان تبدیل موبایل را به تبلت فراهم می‌کند. هر دو صفحه نمایش از نوع IPS ساخته شده و دارای کیفیت Full HD با رزولوشن 1080×1920 پیکسل است. پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 600  و 2 گیگابایت رم در Padfone Infinity کارایی فوق العاده‌ای را به کاربر ارایه می‌دهد. دوربین 13 مگاپیکسلی و  تا 40 ساعت مکالمه 3G از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید ایسوس است.

بر اساس این گزارش، فروش این محصول از روز چهارشنبه، پنجم تیرماه در بازارهای کامپیوتر و موبایل کشور آغاز خواهد شد. ایسوس تخفیف ویژه ای را برای 30 نفر نخست از خریداران Padfone Infinity در نظر گرفته است و 15 نفر نخست، از 10 درصد تخفیف و 15 نفر دوم از 5 درصد تخفیف برای خرید این محصول جادویی ایسوس برخوردار خواهند شد.

گفتنی است، Road Show محصولات ایسوس نیز از هفته گذشته در طبقه همکف بازار موبایل علاء الدین برای نمایش جدیدترین محصولات خانواده موبایل و تبلت این کمپانی بزرگ تایوانی راه اندازی شده است.

3 در مورد “سه‌شنبه در بازار علاء الدین تهران، ۱۰ درصد تخفیف برای خریداران نخست Padfone Infinity”

  1. آره بخدا.واقعا ارزش خرید رو داره.اما باید به این موضوع توجه کرد که اگه هر بلایی سر گوشی هوشمند شما بیاد در عمل داک (تبلت 10 اینچی) شما همه خاموش خواهد بود و این یکی از بزرگترین ایرادات این محصول بشمار میره.نباید گول این موضوع رو خورد که با این هزینه نسبتا سنگین شما هم تبلت دارید هم گوشی هوشمند…!

  2. سارا صریحی

    بعد مدتها علاقه ی وافر به محصولات نت سامسونگ بالاخره یه چیزی پیدا شد که من واقعا آرزوی داشتنشو دارم. خیلییی باحال

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH