موتورولا برندگان مسابقه Mod the Future نیویورک را اعلام کرد

موتورولا برندگان مسابقه Mod the Future در نیویورک را اعلام کرد. در این مسابقه که در دهم و یازدهم دسامبر در نیویورک برگزار شد، شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مورد موتو ماد‌ها به اشتراک گذاشتند. از ۱۷ طرحی که ارایه شد، سه طرح به عنوان برنده نهایی مشخص شدند.

اولین برنده، Advanced Audio نام داشت و همانطور هم که از آن نام پیداست، قابلیت‌های پیشرفته صوتی در اختیار موسیقی‌دانان و علاقه‌مندان به موسیقی قرار می‌دهد. دومین برنده، Sidepad نام دارد که باز هم همانطور که از اسم آن پیداست، بازی را برای کاربران تسهیل می‌کند. Sidepad در حقیقت یک گیم‌پد بوده که دارای دکمه‌های واقعی است و باعث می‌شود که کاربر برای بازی به نمایشگر لمسی وابسته نباشد. آخرین برنده، Bella نام دارد که بیشتر برای بخش سلامتی توسعه داده شده است. Bella اطلاعات حرارت بدن و دیگر اطلاعات محیطی دیگر را جمع‌آوری کند. از این اطلاعات می‌توان برای سلامت پوست و بهبود کیفیت هوا استفاده کرد.

لازم به ذکر است این‌ها برندگان همین مرحله هستند. این مسابقه در ۲۱ و ۲۲ ژانویه در سان فرانسسکو نیز برگزار می‌شود. جایزه اصلی شامل دیدار از دفتر مرکزی موتورولا نیز می‌شود.

با برگزاری مسابقاتی این چنینی، بنظر می‌رسد که موتورولا قصد ترک بازار ماژولار را ندارد، بازاری که شاید ال‌جی و موتورولا تنها عضوهای آن باشند و اگر به صورت جدی آن را دنبال نکند، حداقل سطحی از ماژولار بودن را در محصولات خود حفظ خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH