سامسونگ گلکسی C7 Pro گواهی FCC را دریافت کرد

مدت‌هاست که اخباری از گلکسی C7 Pro منتشر می‌شود، حالا به نظر می‌رسد به زمان رونمایی از این اسمارت‌فون بسیار نزدیک شده‌ایم. گلکسی C7 Pro به تازگی موفق به کسب گواهی FCC شده است و این نشان دهنده نزدیک بودن به زمان معرفی رسمی است. گفته می‌شود این اسمارت‌فون به همراه گلکسی C5 در تاریخ ۲۱ ژانویه رونمایی شود.

گواهی صادر شده از جانب FCC نشان می‌دهد که گلکسی C7 Pro از یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. هم‌چنین از جمله مشخصات این فبلت که پیش‌تر در شایعات منتشر شده است می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۶۲۶ با هشت هسته ۲.۲ گیگاهرتزی، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. هر دو سنسور دوربین به کار رفته در گلکسی C7 Pro‌ در بخش اصلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و این اسمارت‌فون به صورت پیش‌فرض با اندروید نوقا عرضه خواهد شد.

حدود یک هفته پیش بود که تصاویری از این اسمارت‌فون توسط رگولاتوری چین (TENAA) منتشر شد، در این تصاویر شاهد آن بودیم که خطوط آنتنی که معمولا چندان زیبا نیستند، توسط سامسونگ به طرز هنرمندانه‌ای در این اسمارت‌فون جا گرفته‌اند و ظاهری جذاب را به آن بخشیده‌اند. هم‌چنین باید اشاره داشت که وجود FCC E-label برای این اسمارت‌فون نشان می‌دهد که خبری از باتری فابل جداسازی نخواهد بود و سلول باتری درون دستگاه قرار گرفته است.

pry

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH