مشخصات گوشی بلک‌بری Mercury با نمایشگر ۴.۵ اینچی منتشر شد

بلک‌بری و TCL قصد دارند در نمایشگاه CES که ماه آینده برگزار می‌شود، گوشی‌های جدیدی رونمایی کنند. یکی از این گوشی‌ها، بلک‌بری Mercury نامیده شده و به نمایشگر ۴.۵ اینچی و کیبورد QWERTY مجهز خواهد بود.

امروز رندرهای جدیدی از بلک‌بری Mercury منتشر شده که از دو لبه خمیده خبر می‌دهد. بر خلاف مدل‌های قبل، کیبورد Mercury دارای اعداد و نشانه‌گذاری نیز هست. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به اسنپدراگون ۸۲۱ اشاره کرد. حسگر اثر انگشت درون دکمه اسپس تعبیه شده است.

بلک‌بری Mercury آخرین محصول بلک‌بری است که توسط خود این شرکت طراحی شده است و اسمارت‌فون‌های بعدی بلک‌بری همه توسط TCL طراحی، ساخته شده، بازاریابی شده، بفروش رسیده و پشتیبانی می‌شوند. در حال حاضر تولید گوشی‌های بلک‌بری بر عهده TCL بوده، اما طراحی گوشی‌ها را خود بلک‌بری انجام می‌دهد. در حقیقت می‌توان گفت که گوشی‌های جدید بلک‌‌بری همه گوشی‌های باز طراحی ‌شده TCL هستند. به عنوان مثال، گوشی‌های DTEK50 و DTEK60 به ترتیب گوشی‌های آلکاتل Idol 4 و TCL 950 هستند. آلکاتل شرکتی است که از همکاری آلکاتل-لوسنت و TCL بوجود آمده است.

بلک‌‌بری دریافته که نمی‌تواند با شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ در زمینه سخت افزار رقابت کند، به همین دلیل به بخش سرویس و نرم افزار روی آورده است.

two-renders-of-the-blackberry-mercury-leak

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH