لیندا هک شد!

طی روزهای گذشته «لیندا» متعلق به وب‌سایت مشهور لینکداین ایمیلی را برای کاربران خود ارسال کرده که حاوی خبرهای خوبی نبوده است. لینکداین در این ایمیل به کاربرانش اعلام کرده احتمالا به دلیل نفوذ هکرها اطلاعات شخصی آن‌ها به خطر افتاده است. طبق اطلاعات منتشرشده از این وب‌سایت آموزشی، نام کاربری و ایمیل افراد و دوره‌هایی که مشغول گذرانده آن هستند به دست این هکرها رسیده است.

اما این‌همه ماجرا نیست و سخنگوی وب‌سایت لینکداین گفته:

 علاوه بر نام کاربری و دوره‌ها، رمز عبور برخی از کاربران نیز هک شده است. این سخنگو تعداد کاربری‌هایی که هک شده را در حدود ۵۵ هزار نفر اعلام کرده و خاطرنشان کرده که طی ایمیلی از کاربرانی که رمز عبورشان فاش شده درخواست کرده‌ایم که رمز عبور و نام کاربری خود را در «لیندا» بازنشانی کنند. به نظر می‌رسد هنوز هیچ‌یک از اطلاعات هک شده از وب‌سایت ما به انتشار عمومی درنیامده است.

هک شدن این سرویس معروف آموزشی همزمان با هک شدن اطلاعات میلیاردها کاربر یاهو که در سال ۲۰۱۳ اتفاق افتاد، نگرانی‌های بسیاری را برای کاربران سرویس‌های لیندا و لینکداین ایجاد کرده اما سخنگوی این وب‌سایت‌ها هرگونه نگرانی را رد کرده است.

lynda-login

در متن ایمیلی که لینکداین برای کاربران خود در «لیندا» ارسال کرده آمده است:‌

هیچ‌گونه مدرکی وجود ندارد که هکرها به رمزهای عبور شما دسترسی پیداکرده‌اند و یا حساب کاربری‌تان هک شده باشد اما تیم امنیتی ما برای اطمینان بیشتر این ایمیل را برای شما ارسال کرده تا این نگرانی را برطرف نموده و از شما درخواست کند که درصورتی‌که مورد مشکوک و ضد امنیتی مشاهده نمودید با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

اگر شما هم از کاربران این پایگاه آموزشی هستید ایمیل خود را چک کنید و در صورت امکان رمز عبور خود را تغییر دهید.

2 در مورد “لیندا هک شد!”

    1. مهدی ده نبی

      خط اول رو خوندین؟

      ” طی روزهای گذشته «لیندا» متعلق به وب‌سایت مشهور لینکداین ایمیلی را برای کاربران خود ارسال کرده که حاوی خبرهای خوبی نبوده است. ”

      وبسایت لیندا که متعلق به شرکت لینکداین است هک شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH