آینده روشن، تنها دلیلی که باید از iOS به اندروید مهاجرت کرد!

چند ماه پیش بود که موتورولا DROID Turbo من درون آب افتاد و همانطور که مشخص است، از کار افتاد. من نیز که بی گوشی مانده بودم، پیشنهاد دخترم مبنی بر استفاده کردن از آیفون ۵ او را قبول کردم. این اولین بار بود که من پس از خرید اولین آیفون در سال ۲۰۰۷، از iOS استفاده می‌کردم.

در بدو ورود، از سرعت لودشدن ویدیو در آیفون ۵ هیجان‌زده شدم. آپدیت نرم‌افزاری عالی بود و iOS 10 نیز بسیار نرم و روان کار می‌کرد. برای گوشی قدیمی همچون آیفون ۵ چندان بد نبود. دوربین ۸ مگاپیکسلی اصلی عکس‌ها و ویدیوهایی با کیفیت بهتر از متوسط ثبت می‌کرد. در حالیکه تقریبا مصصم شده بودم که از آیفون استفاده کنم و قصد خرید آیفون SE داشتم، بسیار از Siri ناامید شدم. من دریافتم که گوگل Now جواب‌های بهتری می‌دهد و نسبت به دستیار صوتی اپل بسیار برتر است. من از اپلیکیشن iOS گوگل بیشتر از سیری استفاده می‌کردم.

در طول چند هفته گذشته دریافته‌ام که گوگل با ارایه گوگل Assistant ایده بهتری از اینکه آینده چه شکلی است، دارد. گوگل Assistant با استفاده از هوش مصنوعی شباهت بیشتری به یک شخص دارد تا سیری اپل و یا کورتانای مایکروسافت. سیری و کورتانا ممکن است چند جوک بگویند. اما گوگل Assistant محاوره‌ای است و در آینده از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا واقعا شما را بشناسد.

قسمت جالب این بود که گرچه از آیفون استفاده می‌کردم اما در درون به اندروید فکر می‌کردم. در همین حین بود که یک هدیه دریافت کردم: موتورولا موتو Z Force DROID. اگر یک سیگنال لازم بود، این همان سیگنال بود! من قبلا از موتورولا DROID، موتورولا DROID 3،‌ موتورولا DROID 4، اچ‌تی‌سی DROID DNA و موتورولا DROID Turbo استفاده کرده بودم. حال نیز موتورولا Z Force DROID داشتم.

رفتن از نمایشگر ۴ اینچی به ۵.۵ اینچی تقریبا سوررئال بود. اندروید ۷ نیز برای دانلود آماده بود. در حالیکه من تقریبا فقط ۸ ماه از اندروید دور بودم، اما حس کردم که چیزی اساسی در این سیستم عامل تغییر کرده است. من حس کردم که گوگل برنامه‌ای برای آینده دارد که گوگل Assistant در قلب این برنامه قرار دارد و من هیجان زده بودم که دوباره به اندروید بر می‌گشتم.

البته اجازه بدهید که بگویم چیزی اشتباه در مورد iOS وجود ندارد. من از داشتن iOS لذت بردم و کلیشه قدیمی «خوب کار می‌کند» را در مورد آن می‌گویم. اما چیز هیجان‌انگیز در مورد گوگل این است که برنامه‌های خوبی برای هوش مصنوعی دارد که من را به سمت اندروید و گوگل می‌کشاند. بنظر می‌رسد که گوگل در مسیر درستی قدم برمی‌دارد.

3 در مورد “آینده روشن، تنها دلیلی که باید از iOS به اندروید مهاجرت کرد!”

    1. از زبان مدیر تبلیغاتی موتوولا!
      کسی که از موتورولا لذت میبره واقعا میتونه در مورد هوش حالا از هر نوعیش نظر بده؟
      گوگل اگر خیلی از هوش سر در میاورد یه فکری به حال سیستم عامل درب و داغون میکرد که از نظر کارایی در حد آتاری میمونه.

      1. ایمان روستا

        گوگل در زمینه هوش مصنوعی در حال حاضر، بهترین شرکت دنیاست و هیچ شرکتی در زمینه هوش مصنوعی بهتر و پیشرفته‌تر از گوگل نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH