تصویر لو رفته از هواوی P10، نمایشگر فلت و اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی را نشان می‌دهد

تاکنون شایعات زیادی پیرامون پرچم‌دار آینده هواوی منتشر شده است، یکی از این شایعات در رابطه با تغییر محل اسکنر اثر انگشت از بخش پشتی به پنل جلویی بود. به تازگی تصاویری از یک نسخه واقعی هواوی P10 منتشر شده است که نشان می‌دهد این شایعه به حقیقت پیوسته است. بنابراین به احتمال قوی هواوی P10، اولین اسمارت‌فون هواوی خواهد بود که اسکنر اثر انگشت آن در بخش جلویی قرار گرفته است.

بخش جلویی این اسمارت‌فون شباهت زیادی به هواوی P9 دارد، در واقع اکثر بخش‌ها از جمله دوربین، اسپیکر و … درست به همان شکل هستند و تنها تفاوت موجود استفاده از اسکنر اثر انگشت در بخش پایینی است که شباهت بسیار زیادی به نمونه استفاده شده در شیائومی Mi 5 دارد. دیگر نکته‌ای که می‌توان از این تصویر دریافت تخت بودن صفحه نمایش است. در واقع اکثر شایعاتی که در گذشته منتشر شده بودند به این موضوع اشاره می‌کردند که هواوی در P10 از نمایشگری خمیده بهره می‌گیرد. البته این به معنای ابطال تمام شایعات پیرامون خمیده بودن نمایشگر P10 نیست، زیرا ممکن است نسخه‌های دیگر این پرچم‌دار هم‌چون P10 Plus  به نمایشگری با لبه‌های خمیده مجهز شوند.

در بخش پشتی نیز می‌توانیم دوربین دوگانه، فلاش و ماژول فوکوس لیزری را مشاهده کنیم. هم‌چنین یک تکه U شکل در بخش پایینی اسمارت‌فون مشاهده می‌شود که برای خط آنتن به کار رفته است.

huawei-p10

4 در مورد “تصویر لو رفته از هواوی P10، نمایشگر فلت و اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی را نشان می‌دهد”

  1. ای کاش حسگر اثرانگشتش همون پشت گوشی بود چون این یکی از مزیتهایه خوب هووآی مقابل سامسونگ و آیفون بود ک حالا با این کار گند زد

  2. این شرکت ها هم که تکلیف شون با خودشون معلوم نیست. یه روز اسکنر رو جلو میذارن یه روز پشت یه روز میارن بغل گوشی! خدا آخر و عاقبت ما کاربرارو به خیر کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH