شیائومی Mi 6 ممکن است در تاریخ ۱۴ فوریه معرفی شود

مدت حضور شیائومی Mi 6 در شایعات چندان زیاد نیست، در واقع چندی پیش بود که مشخص شد پرچم‌دار آینده شیائومی اولین اسمارت‌فونی است که از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند. در حال حاضر می‌دانیم که سامسونگ در نسل بعدی خانواده S از همین چیپست استفاده می‌کند، گلکسی S8 قرار است در طول برگزاری نمایشگاه MWC معرفی شود. حالا شایعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد شیائومی Mi 6 در تاریخ ۱۴ فوریه و هم‌زمان با روز ولنتاین معرفی خواهد شد!

به‌تازگی یک پوستر در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است که شامل لوگو شیائومی و هم‌چنین عدد ۶ است. در این پوستر زمان معرفی این پرچم‌دار ۱۴ فوریه اعلام شده است. البته باید توجه داشت که در این پوستر به طور صریح اعلام نشده است که منظور همان شیائومی Mi 6 است. نکته دیگری که پیرامون این پوستر وجود دارد، منتشر کننده آن است، در واقع کاربر @kjuma تاکنون سابقه انتشار مطالب تقلبی داشته است و احتمال می‌رود که این پوستر نیز فیک باشد.

بنابر اخبار منتشر شده تاکنون شیائومی Mi 6 قدرتمندترین اسمارت‌فون ساخته شده توسط شیائومی است که با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ همراهی می‌شود. گفته می‌شود یکی از نسخه‌های این خانواده به نمایشگر اج مجهز خواهد بود. از دیگر مدل‌هایی که بنابر شایعات از جانب شیائومی منتشر خواهند شد می‌توان به Mi 6S، Mi 6E و Mi 6P اشاره کرد که هر کدام به پردازنده متفاوتی مجهز است. هنوز هیچ تاییدیه‌ای برای تاریخ بیان شده در این پوستر از جانب شیائومی منتشر نشده است، بنابراین بهتر است تا انتشار اخبار تایید شده از جانب اپل چینی صبر کنیم.

2 در مورد “شیائومی Mi 6 ممکن است در تاریخ ۱۴ فوریه معرفی شود”

  1. شیائومی در حال پیشرفت خوبی هستش. امیدوارم که این شرکت هم بتونه پیشرفت خوبی داشته باشه. شنیدم که سیستم عامل اختصاصی خودش رو هم میخواد بیرون بده. اگه اشتباه نکنم اسمش Flyme OS هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH