میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد

میزو در دو ماه گذشته گوشی‌های مختلفی همانند میزو پرو ۶ پلاس را عرضه کرده است. حال نیز مشخصات یک گوشی دیگر از میزو با نام M5S در وبسایت TENAA مشاهده شده است. میزو M5S با شماره مدل‌های M612Q و M612M مشخص می‌شود.

بر اساس TENAA، میزو M5S به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و چیپست مدیاتک MT6750 مجهز خواهد بود. این گوشی در چند مدل با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶، ۳۲، ۶۴ گیگابایت عرضه خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی M5S می‌توان به شکاف کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت، اندروید ۶ مارشملو و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کرد.

برای عکاسی و فیلم برداری می‌توانید از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش LED استفاده کنید. دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی به شما کمک می‌کند که چت ویدئویی خوبی داشته باشید. باتری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و وزن ۱۳۸ گرم از دیگر مشخصات گوشی جدید میزو هستند. میزو M5S در اندازه ۱۴۸.۲ در ۷۲.۵۳ در ۸.۴ میلی‌متر و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، طلایی و رز گلد روانه بازار می‌شود.

انتظار می‌رود که میزو به زودی از این گوشی رونمایی کند. نمایشگاه CES از ۵ تا ۸ ژانویه برگزار می‌شود و میزو احتمالا در این نمایشگاه از میزو M5S رونمایی می‌کند. میزو البته قصد معرفی از گوشی‌های دیگر را نیز دارد. میزو PRO 6 Edge با نمایشگر خمیده عرضه خواهد شد. میزو PRO 6 Edge در رده گوشی‌های پریمیوم بوده و مشخصات فنی بالایی خواهد داشت.

2 در مورد “میزو M5S با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH