آیفون ۷ پلاس از یک مشکل سخت افزاری جدی رنج می‌برد

اگر همین الان یک گوشی براق آیفون ۷ پلاس را جعبه گشایی کرده‌اید، شاید بهتر باشد اول نگاهی به دوربین آن بیندازید، چرا که برخی از کاربران خبر از مشکل جدی در قسمت دوربین گوشی داده‌اند که تنها با تعویض کردن گوشی حل خواهد شد.

iphone 7 Plus camera

وقتی که اپلیکیشن دوربین را اجرا کردم، تصویر به صورت سیاه و سفید مشاهده می‌شد، اگرچه گاهی اوقات نیز می‌توانستم عکسی بگیرم اما با این حال عکس با ته رنگی از سبز و بنفش همراه بود. یکبار هم صفحه‌‌ای حاوی پیغام ‘Emergency iPhone needs to cool down’ مشاهده کردم در حالی که گوشی اصلا گرمایی نداشت.

کاربران دیگری نیز همین مشکل را گزارش کرده‌اند. برخی از کاربران به دلیل مشکل سخت‌ افزاری آیفون خود را تعویض کرده‌اند، تعداد معدودی هم با مراجعه به Genius bar و جایگزینی ماژول دوربین، گوشی خود را تعمیر کرده‌اند. این نشان می‌دهد که اپل به صورت مخفیانه‌ وجود مشکل را تأیید کرده‌، اگرچه هنوز بیانیه‌ای عمومی در این مورد نداده است.

نحوه رفع خطای ‘Emergency iPhone needs to cool down’

اگر هریک از علایم گفته شده را مشاهده کردید بهتر است هرچه سریعتر به نمایندگی‌های مجاز سری بزنید و اگرچه مشکلتان با تعمیر حل می‌شود، سعی کنید تا گوشی را تعویض کنید. به نظر نمی‌رسد این مشکل به گونه‌ای باشد که خودتان از پس تعمیرش بر بیایید.

آیا شما هم مشکلی مشابه با آنچه که گفته شد را تجربه کرده‌اید؟ بدون شک این تنها مشکلی نیست که گوشی‌های آیفون در حال حاضر از آن رنج می‌برند.

2 در مورد “آیفون ۷ پلاس از یک مشکل سخت افزاری جدی رنج می‌برد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH