نمایش نمونه‌های آی‌فون X پلاس و آی‌فون 9 در یک ویدئو!

هنوز چندین ماه تا رونمایی از آی‌فون بزرگ اپل فاصله داریم؛ اما این موضوع موجب نخواهد شد که از گفتگو پیرامون پرچم‌داران آینده اپل امتناع کنیم. مخصوصا اگر پیش از معرفی رسمی محصول، اطلاعاتی در دست باشد که صحت برخی شایعات مطرح شده در فضای آنلاین را تایید نمایند.

وبسایت 9to5mac از اطلاعات جدیدی پیرامون نسل بعدی گوشی‌های آی‌فون اپل صحبت کرده و در این راستا اقدام به انتشار ویدئویی نموده است که مجموعه‌ای از نمونه‌های ساختگی آی‌فون X پلاس و آی‌فون 9 را نمایش می‌دهد. این هندست‌ها با گوشی‌های آی‌فون فعلی نظیر آی‌فون 7 پلاس و آی‌فون X مقایسه می‌شوند. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌شود، آی‌فون X پلاس با وجود بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ‌تر 6.5 اینچی، اندازه‌ای مشابه با آی‌فون 7 پلاس خواهد داشت. اما خلاص شدن آی‌فون X آینده از حواشی بزرگ موجود در برخی مدل‌های کنونی آی‌فون، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

گفته می‌شود که آی‌فون 9 مجهز به نمایشگر کوچک‌تر 6.1 اینچی خواهد بود که البته همچنان بزرگ به‌شمار می‌آید. ظاهرا این هندست، ارزان‌ترین مدل آی‌فون عرضه شده در سال جاری خواهد بود و احتمالا قیمت‌گذاری آن از 700 دلار آغاز می‌شود. با این‌حال بر اساس شایعات، آی‌فون 9 از نمایشگر LCD و یک دوربین پشتی منفرد بهره خواهد برد.

همچنین ویدئوی منتشر شده، چندین قاب که از مدل‌های ساختگی آیفون‌ها محافظت می‌کنند را به نمایش می‌گذارد. این موضوع نشان می‌دهد که در حال حاضر، تولیدکنندگان ابزارهای‌جانبی فرآیند طراحی کیس برای مدل‌های جدید آی‌فون را پیش از معرفی رسمی آن‌ها از سوی اپل آغاز کرده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH