معرفی ۳ سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

در دنیای مدرن امروز، تلویزیون‌ها چیزی فراتر از یک صفحه نمایش برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه هستند به طوری که در بسیاری از کارها و فعالیت‌های روزمره از جمله جستجوی اینترنت، بازی‌‌ها و خیلی کارهای دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در رویداد CES 2017، سه سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ معرفی خواهد شد.

طبق گفته سامسونگ، این سه سرویس‌ با قابلیت شخصی سازی برای کاربران همراه هستند و سرویس ورزش‌، موزیک و تی‌وی پلاس نام گذاری شده‌اند. ون جین لی، معاون اجرایی کسب و کار بخش نمایش بصری سامسونگ اینطور عنوان می‌کند:

یکی از مهمترین اولویت‌های ما در شرکت سامسونگ پاسخگویی به نیازها و انتظاراتی است که کاربران از دستگاه‌های هوشمند و الکترونیکی‌ خود دارند. پیرو همین رویکرد، به نوآوری در تلویزیون‌های هوشمند ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بخوبی نیازهای مشتریانمان را برآورده کرده و آنچه که از سامسونگ انتظار می‌رود را نیز به ثمر بنشانیم.

با ارایه سرویس‌ ورزش، کاربران قادرند تا اطلاعاتی از جمله تاریخ مسابقات تیم‌های مورد علاقه خود و نتایج زنده بازی آن‌ها را دنبال کنند. سرویس موزیک به کاربران این امکان را داده تا موزیک‌های مورد علاقه خود را از برنامه‌های زنده تلویزیونی و برنامه‌های موسیقی انتخاب کرده و در صورت نیاز آن‌ها را از طریق سرویس‌هایی چون اسپاتیفای، نپستر، دیزر و ملون دوباره گوش دهند.

در رویداد CES 2017، سه سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ معرفی خواهد شد.
در رویداد CES 2017، سه سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ معرفی خواهد شد.

سرویس آخر، تی‌وی پلاس است که طبق ادعای سامسونگ، به صورت پولی خواهد بود. بدین صورت کاربران می‌توانند برای دیدن برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه‌ خود از کانال تی‌وی پلاس استفاده کنند، بدون اینکه منتظر ارایه آن از طریق سرویس‌های کابلی باشند.

1 در مورد “معرفی ۳ سرویس جدید برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در نمایشگاه CES 2017”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH