انتشار نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام

اسنپدراگون ۸۳۵ مدل جدید پردازنده کوالکام بوده که قرار است مسولیت پردازشی پرچمداران سال ۲۰۱۷ را بر عهده بگیرد. مشخصات و اطلاعات رسمی این پردازنده نیمه اول سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد. حالا نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۳۵ لو رفته است.

طبق آخرین اخباری که درباره این پردازنده منتشر شده، اسنپدراگون ۸۳۵ قرار است در نمایشگاه CES معرفی شود. البته اخیرا اسکرین‌شاتی از نتایج بنچمارک این پردازنده در برنامه GeekBench منتشر شده است.

طبق این تصویر، تلفن همراهی که در آن از این پردازنده استفاده شده، دارای شماره مدل FIH-PM1 بوده و از اندروید نوقا استفاده می‌کند. این پردازنده ۸ هسته‌ای سرعتی معادل ۱.۹ گیگاهرتز دارد. بر روی این گوشی از ۴ گیگابایت رم هم استفاده شده است.

نتیجه بنچمارک برای بخش تک هسته‌ای عدد ۱۸۴۴ و برای بخش چند هسته‌ای ۵۴۲۶ بوده که امتیازات آن‌چنان هیجانی و تاثیرگذاری نیستند. گوشی‌های مختلفی مثل وان‌پلاس ۳T با اسنپدراگون ۸۲۱ توانسته‌اند به اعداد نزدیکی به اسنپدراگون ۸۳۵ دست بیابند. حتی چیپست کایرین ۹۶۰ هواوی به نتیجه بهتر با امتیاز  ۱۹۴۹ در بخش تک هسته‌ای و ۶۴۳۹ در بخش چند هسته‌ای دست یافته است.

snapdragon-3
انتشار نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۳۵

البته حدس می‌زنیم این نتایج بدست آمده برای نسخه اصلی اسنپدراگون ۸۳۵ نباشد و باید منتظر اخبار بیشتری دراین زمینه باشیم. کمپانی‌های مختلفی مانند ال‌جی، اچ‌تی‌سی و وان‌پلاس در سال آینده از این چیپست پرقدرت بر روی پرچمداران‌شان استفاده خواهند کرد.

5 در مورد “انتشار نتایج بنچمارک اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام”

    1. برادر من پردازنده اپل رو سامسونگ و شرکت tsmc تایوان میزنه کجای تنها چیزی که اپل داره از خودش سیستم عاملش هس من ۶-٧ سال اپلی هسم خودم انقدر تعصبی حرف نمیزنم

  1. مطمئنا این عددها برای اسنپدارگون ۸۳۵ نیست چون یه عقبگرد کامل حساب میشه اگه نتایج این باشه واقعا جای تاسفه! البته تو سالهای اخیر اینقدر پیشرفت داشتن پردازنده ها که نمیشه انتاظر داشت تو یک سال یه محصول تغییر زیادی داشته باشه.

  2. اینهمه قدرت و فرکانس بالاتر رو اخه کجا میخان ببرن!! من یه گوشی با اسنپدراگون ۸۰۰ دارم و هنوز مثل بنز کار میکنه و همه چی هم ساپورت میشه خب الکی قویتر میزنن که چی!! پول ملت رو هدر بدن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH