پنل AMOLED بکار رفته در آیفون ۸ را سامسونگ می‌سازد

یکی از عادات همیشگی اپل این است که ساخت قطعات مختلف مورد نیاز برای آی‌فون را به چند سازنده می‌سپارد اما ظاهرا سال ۲۰۱۷ یک استثنا در این رویه خواهد داشت. گزارش‌ها نشان می‌دهند که سامسونگ تنها تولید کننده پنل امولد مورد نیاز برای یکی از مدل‌های آیفون ۸ با سایزهای ۴.۷، ۵.۵ و ۵.۸ اینچی خواهد بود.

سامسونگ دیسپلی، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صفحات نمایشگر در دنیا است و به طور حتم بخشی از محصولات این کمپانی هر ساله در آی‌فون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما به تازگی یک منبع تایوانی اعلام کرده است که این کمپانی سال آینده میلادی به تنهایی ساخت پنل‌های امولد مورد نیاز اپل برای نسخه ۵.۸ اینچی آیفون ۸ را عهده‌دار است.

بنابر اعلام این منبع تایوانی، سامسونگ ماهانه ۲۰ میلیون پنل امولد را برای اپل خواهد ساخت. هم‌چنین گفته می‌شود دو مدل دیگر آی‌فون ۸ از پنل‌های TFT-LCD استفاده خواهند کرد اما هر سه مدل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه می‌شوند. پیش بینی می‌شود تعداد پنل‌های امولد تولیدی برای آی‌فون ۵.۸ اینچی، به ۷۰ میلیون واحد برسد. شایان ذکر است که دیگر اعضا زنجیره تامین قطعات آی‌فون تولیدات خود را در حجم کم از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز خواهند کرد و افزایش تولید در ماه مه و ژوئن انجام خواهد گرفت.

آیفون 8

6 در مورد “پنل AMOLED بکار رفته در آیفون ۸ را سامسونگ می‌سازد”

  1. این اپل عرضه نداره یه نمایشگر بسازه و ادعای اول بودن داره!! گوشیاش هم مثل خودش طبل تو خالیه و بزودی شاهد سقوطش خواهیم بود!!

    1. حالا اپل اگه بلد نباشه یه نمایشگر بسازه سامسونگ که بلد نیس کل گوشی رو بسازه ?

      انفجاز پشت انفجاااااااار ???

      چه خبر از گلکسی اس ۸؟ منفجر نشه یه وقت؟ خیلی نگرانشم ??

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH