نسل جدید ذن‌فون زوم

نسل جدید ذن‌فون زوم ایسوس با پردازنده اسنپدراگون در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود

ایسوس در ۴ ژانویه (۱۵ دی ماه) در نمایشگاه CES 2017 کنفرانس خود را برگزار خواهد کرد. براساس اعلامیه این شرکت در گذشته نه‌چندان دور باید شاهد معرفی ذن‌فون در این نمایشگاه باشیم، دستگاهی که ایسوس امروز تیزر جدیدی را از آن منتشر کرده است. در این تیزر جدید، ایسوس به “بهترین پردازنده در جهان” اشاره می‌کند که مسلما کوالکام اسنپدراگون خواهد بود. درحالی‌که این شرکت هنوز نام این محصول جدید را اعلام نکرده ولی حدس می‌زنیم که با نسل جدید ذن‌فون زوم روبه‌رو شویم.

ظاهرا منظور این شرکت تایوانی پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ باشد. این پردازنده آخرین محصول کوالکام محسوب می‌شود که نسبت به اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شده در سال ۲۰۱۶ اندازه‌ای کوچک‌تر، قدرتی بیشتر و مصرف بهینه‌تری دارد. کوالکام خود را برای ارایه اطلاعات بیشتر در رابطه با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در نمایشگاه CES 2017 آماده می‌کند.

با مشاهده تصویر منتشر شده توسط ایسوس به دوربین اصلی دوگانه این دستگاه جدید پی می‌بریم. شاید این مدل جدید همراه با دستگاه‌های دیگر تحت سری ذن‌فون ۴ معرفی شود، در هر صورت فردا شاهد رونمایی از اولین گوشی هوشمند جهان با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ خواهیم بود. براساس اطلاعات منتشر شده، در این نمایشگاه علاوه‌بر ذن‌فون زوم جدید، با یک دستگاه دیگر مجهز به سیستم‌عامل اندروید نوقا و باتری حجیم نیز ملاقات خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با محصولات جدید ایسوس و دیگر دستگاه‌ها در نمایشگاه CES 2017 با ما همراه باشید.

نسل جدید ذن‌فون زوم

4 در مورد “نسل جدید ذن‌فون زوم ایسوس با پردازنده اسنپدراگون در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود”

  1. خوب شد اپل تو ایفون ۷ پلاس دوربین دوگانه گذاشت تا بقیه شرکت ها با خیال راحت ازش کپی برداری کنن وگرنه شرکت های اندرویدی که نمیدون نواوری یعنی چی

    1. مرتضی اکبری

      پس جی ۵ و پی ۹ و اچ تی سی M8 چی
      هر سه تا شونم شرکت اندرویدی هستن
      خواهشا دست از این بچه بازی بردارین اخه ادم واسه گوشی کل کل میکنه چی به شما میرسه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH