گلکسی A7 2017

محصولات سری A سامسونگ به‌روز شدند: با گلکسی A7 2017 و دو برادر جدیدش آشنا شوید

سامسونگ بالاخره بعد از شایعات فراوان و انتشار اطلاعات بی‌شمار، سه عضو از دستگاه‌های سری A را به‌روزرسانی کرد. انتظار می‌رود که گلکسی A7 2017 به همراه نسل جدید گلکسی A5 و A3 در کنفرانسی در مالزی معرفی شوند ولی در‌حال‌حاضر اطلاعات مربوط به آن‌ها در دسترس رسانه‌ها قرار گرفته است.

هر سه دستگاه دارای استاندارد IP68 هستند که به‌معنای مقاومت آن‌ها در برابر آب و گرد و غبار بوده و همچنین در دکمه هوم آن‌ها نیز سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. این شرکت کره‌ای سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید مارشملو ۶.۰ را برای این ۳ دستگاه درنظر گرفته و همه آن‌ها از سیستم پرداخت سامسونگ و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کنند. پورت USB Type-C و ضخامت ۷.۹ میلی‌متری بدنه فلزی آن‌ها نیز مشترک است.

سامسونگ گلکسی A7 2017

جالب‌ترین عضو در میان این سه دستگاه، گلکسی A7 2017 با نمایشگر ۵.۷ اینچی است. رزولوشن فول‌اچ‌دی با فناوری AMOLED، پردازنده ۸ هسته‌ای اگزینوس با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز و ۳ گیگابایت رم مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی و جلویی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه با دریچه دیافراگم f1.9 وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی آن با افزودن کارت حافظه خارجی قابل افزایش است. گلکسی A7 2017 با باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و طلایی قابل خریداری خواهد بود. هنوز قیمت این گوشی هوشمند مشخص نشده است.

گلکسی A7 2017

سامسونگ گلکسی A5 2017

در میان این ۳ دستگاه گلکسی A5 2017 با نمایشگر ۵.۲ اینچی با فناوری AMOLED و رزولوشن ۱۰۸۰p قرار دارد. پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰ با ۸ هسته Cortex-A53 و فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز قدرت این مدل را تامین می‌کند که در کنار ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. این دستگاه نیز از دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد ولی دریچه دیافراگم آن‌ها f1.9 نیست. باوجود کاهش حجم باتری به ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ولی همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. کاربران قادر به خریداری این مدل در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و طلایی با قیمت ۴۲۹ یورو خواهند بود.

samsung-galaxy-a-2017-series

سامسونگ گلکسی A3 2017

به‌سراغ کوچک‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی A3 2017 می‌رویم. نمایشگر ۴.۷ اینچی آن با فناوری AMOLED رزولوشن ۷۲۰p دارد. پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع مشخصات آن را تشکیل می‌دهند. سامسونگ رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و طلایی را برای این مدل در نظر گرفته و از خریدار ۳۲۹ یورو هزینه طلب می‌کند.

galaxy-a5-2017-peach-cloud-800x533

این ۳ گوشی هوشمند از اوایل ماه ژانویه در کشور روسیه عرضه خواهند شد و در آینده در دسترس کاربران دیگر کشورها نیز قرار می‌گیرند.

9 در مورد “محصولات سری A سامسونگ به‌روز شدند: با گلکسی A7 2017 و دو برادر جدیدش آشنا شوید”

  1. مهسا اکبری

    ای بابا بازم سامسونگ بیخیال یکم از خلاقیت و نواوری های دیگه مثل اپل ، همچنان ادامه بدید

  2. نمیدونم این LED Notification چقدر هزینه بر هست که سامسونگ بر خلاف ال جی و سونی حاظر نیست در گوشی های میانردش
    استفاده کنه !!!!!!!!!!!!!!!!

    1. نمیدونم اینا دارن یا نه ولی حتما یه مشکلی داره که نمیذاره
      یعنی میخوای میگی تو از بهترین تولیدکننده گوشی دنیا بیشتر حالیته؟

  3. جالبه به اپل گیر میدن که سه ساله طراحی ایفون رو تغییر نمیده حالا سامسونگ سه تا گوشی یک شکل ساخته تازه با قبلی ها فرقی نمیکنه
    اینم عاقبت دمپایی سازی که جوگیر شده

    1. عزیزم به اینا میگن میان رده
      میان رده باید شبیه پرچمدارش باشه ادم میبینه حال کنه حس کنه همون گوشی تو دستشه دیگه عالم و ادم میدونن که سامسونگ طراحیش عالیه
      اپل تو این ۳ سالی که خودت گفتی کلا ۶.۷ تا گوشی داده بیرون همه هم پرچمدار همه هم مثل هم
      راستی اپل جونتون خودش سلطان حاشیه اس!!!!!!!!! نسبت نمایشگر به بدنه اش فکر کنم منفی باشه خخخخخخخ

    2. جناب اپل خان سامسونگ طراحیش قدیمی هم باشه باز تعدا گوشیش خیلی بالاتراز اپله اپل سالی ۲تا گوشی میده که هیچ تغییراتی نسبت ب مدل قبلی ندارن اصلن هنوز اینا میانردن با این ویژگی های خارق العاده ببین پرچم داراش چی هستن…

      1. وقتی طراحی کامل و عالی باشه چه نیازی به تغییرش هست بعدش همه گوشی های سامسونگ شبیه هم هستن و هیچ خلاقیتی طراح سامسونگ نداره
        طراح سامسونگ اول یک دکمه میکشه و بعد دورش رو خط خطی میکنه و میده به خط تولید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH