آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6

رندر جدیدی که از ال‌جی G6 منتشر شده، نشان می‌دهد که شباهت زیادی بین این پرچمدار و ال‌جی G5 وجود دارد. در این رندر، ال‌جی G6 درون یک کیس قرار دارد. دوربین دوگانه در پشت گوشی به صورت افقی قرار داشته و فلاش بین دو سنسور قرار می‌گیرد. حسگر اثر انگشت نیز در زیر دوربین دوگانه به چشم می‌خورد.

با توجه به این تصویر، نمی‌توان گفت که آیا ال‌جی طراحی ماژولار را نگه می‌دارد یا نه. گزارش‌های پیشین حکایت از آن داشت که ال‌جی G6 باتری قابل تعویض خواهد داشت، اما این الزاما بدان معنا نیست که طراحی ماژولار نیز داشته باشد.

ال‌جی سعی دارد با عرضه زودهنگام پرچمدار جدید خود کمی از سهم رقیب دیرینه یعنی سامسونگ را بدست آورد. بر اساس اخبار، این پرچمدار جدید در ماه فوریه و احتمالا در کنگره موبایل بارسلونا رونمایی می‌شود. سامسونگ نیز قصد داشت که پرچمدار جدید خود را در همین نمایشگاه عرضه کند، اما رونمایی از S8 به ماه آوریل موکول گشته است.

ال‌جی G6 یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که به اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است.

ال‌جی G6

10 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6”

  1. مرتضی اکبری

    ال جی راه رو گم کرده تو این چند ساله هر چی پرچمدار داده یه عیب بزرگ داشته یا صفحه نمایش یا باتری یا سوختن برد یا ترک قاب یا طراحی زشت و… امیدوارم تو سیاستش تجدید نظر کنه

  2. من با اپل کارندارم چون تاحالانداشتم ونمیخام داشته باشم چون گوشی که برای کابرای ایرانی زبان فارسی نذاشته یعنی اصلاایرانی جماعت براش مهم نیست حالاتبلیغات اپل کنید …یادتون باشه اینجا ایرانه ..من ازبنیادگوشی هوشمندسامسونگ داشتم آخرین گوشی هم نوت ۵بودکه خداحافظی کردم باهاش بعدال جی G4خریدم و الانم ال جی V20دارم خیلی عالیه خیلی

  3. مهسا اکبری

    دنیا یه طرف اپـــــــــــــــــل یه طرف بعدشم ال جی هنوزم میگم حرف تو اینده واسه گفتن داره

    1. به نظرم ال جی با تغییر رویکرد داره محصولات خودشو با نیاز بازار و فناوری های جدیدی که قرار ه تو پرچمدارهای جدیدش قرار بده مطابقت میده. هر چند استفاده از باتری قابل تعویض با آمپراژ بالاتر منطقی تره و کاربرا بیشتر ازون استقبال میکنن اما شک نداشته باشین که دلیل این تغییر رویکرد کپی کردن و صرفا به خاطر جذب بازار نیست و سیاست های دیگه ای پشت پرده هست که با معرفی محصول جدید مشخص میشه که چی بوده و چرا چنین فناوری هایی به کار رفته .

  4. ال جی باید از صنعت گوشی های هوشمند خداحافظی کنه اخه میخواد چیو به کاربرا ثابت کنه؟ ما زشت ترین و بی کیفیت ترین گوشی های جهان رو میسازیم که بردش هی میسوزه
    البته نگران نباشین چون هنوز قابلیت انفجار بهش اضافه نشده وگرنه بهش جایزه میدادن

    1. ال جی ادعایی نداره در زمینه تلفن هوشمند اما تو چند سال گذشته ثابت کرده که اگه بخاد میتونه بهترین ها رو تولید کنه و همیشه پرچمداراش از بهترین و تاپ ترین مدل هایی هستند که کارشناسان این صنعت معرفی میکنن. ال جی در زمینه لوازم خانگی، صوتی و تصویری و دستگاه های تهویه مطبوع یکی از برندهای اول هستش و همیشه محصولاتی که تولید می کنه در عین حال که طراحی شیک و مبتکرانه ای دارند فناوری های پیشرفته ای هم دارن که برای اولین بار در محصولاتش به کار رفته. در زمینه تلفن های هوشمند هم داره سعی خودش رو میکنه و مطمئن باشید همون طور که بخش های دیگه اش اوله، موبایل هاش هم اول خواهند بود. چون در زمینه طراحی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری دقت و وسواس خاصی داره و سعی میکنه بهترین ها رو انتخاب کنه و بیشترین امکانات رو در محصولات خودش بگنجونه.
      حتی اگه پیش بیاد که تک و توک بوردهای G4 بسوزه، باز هم آسیبی به کاربر و اطرافیان یا محتویات ذخیره شده تو کارت حافظه نمیزنه. مهم تر از همه اینکه بورد به راحتی قابل تعویضه. اما گوشی که به فنا بره و آتیش بگیره کلش رو باید بندازی آشغالی

  5. گوشی جی۵ زشت ترین مدل تولیدی الجی تا الان بوده و جالبه از همون زشت ترینه اومده کپی کرده!! امیدوارم که بیخیال بشه و بره سراغ طرح بهتر!!

    1. طراحی سلیقه ایه. شما خوشت نیومده اما خیلی ها خوششون اومده مطمئنا طراحیش انقد خوب بوده که دو باره تا حالا جایزه طراحی برتر رو کسب کرده که نمونه اش همین CES 2017 بود. مضاف بر این، طراحی جی ۵ سرآغاز امضای طراحی جدید ال جی بوده که در V20 ادامه پیدا کرده و بهتر شده و در گوشی های بعدی هم همین طور ادامه پیدا میکنه تا نواقص احتمالی برطرف شه و به سوی بی عیب و نقص بودن پیش بره. شما دوست نداری حرفی جداست اما نمیشه نظرتون رو به همه تعمیم بدین.

  6. اینم از کمپانی خلااااااااااااااق ال جی
    تنها اپشنی که داشت همین تغییر قیافه گوشیاش تو هر نسل بود که اونم تعطیل شد
    همیشه گفتم بازم میگم دنیا یه طرف سامسونگ یه طرف

    1. ای بابا این ال جی بیچاره نمیدونه به کدوم ساز شما برقصه. طراحی داره هر روز بهتر و کامل تر میشه و به سمت سبک مینی مالیست پیش میره. طراحی هم یه چیز سلیقه ای هستش. اما مطمئنا ال جی از بهترین مهندسا و طراحا برای ساخت و طراحی گوشیاش مثه بقیه محصولاتش استفاده میکنه. جایزه هایی که هر سال میبره قشنگ همینا رو ثابت میکنن. امسال هم ال جی G5 و V20 برنده جایزه بهترین فناوری ها و طراحی شدند. طراحی داره متفاوت میشه اما کپی پیست نمیشه مثه گوشی های سامسونگ! که خالی از ابتکار و فناوری جدیدن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH