لنوو از تبلت ThinkPad X1 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد

اگر خواهان خریداری تبلت برای کارهای روزمره خود باشید با گزینه‌های زیادی روبرو خواهید شد، ولی اگر به‌دنبال دستگاهی مقاوم و امن برای کارهای تجاری هستید تبلت‌های کمی را در بازار پیدا خواهید کرد. اگر در دسته دوم قرار می‌گیرید، لنوو امروز از تبلت ThinkPad X1 رونمایی کرده که می‌توانید آن را خریداری کنید.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط لنوو، این تبلت موفق به کسب ۱۲ درجه نظامی شده و ۲۰۰ آزمایش کیفی را نیز با موفقیت پشت سر کذاشته است که باتوجه به این آمار نباید نگرانی از بابت خراب شدن آن در کارهای روزمره خود داشته باشید.

تبلت ThinkPad X1

نمایشگر ۱۲ اینچی IPS با رزولوشن QHD یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود و کاربران قادر به سفارش نسخه‌ای با پردازنده نسل هفتم Core-i7 اینتل، ۱ ترابایت حافظه SSD و ۱۶ گیگابایت رم LDDR3 خواهند بود. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ نسخه خانگی و پرو برای این دستگاه عرضه خواهد شد که کاربران باتوجه به نیاز خود قادر به انتخاب گزینه موردنظر هستند. برای این تبلت یک کیبورد و پروژکتوری کوچک به‌صورت ماژولار نیز عرضه می‌گردد که باید به‌صورت جداگانه خریداری شود. هنوز اطلاعی از زمان ارایه و قیمت آن در دسترس نیست.

تبلت ThinkPad X1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH