با این قلم و خط کش جادویی، تبلت شما یک ابزار تخصصی گرافیکی می‌شود!

Adobe-Mighty-Pen-1-600x317

کمپانی ادوبی برای مدت‌های طولانی برروی بازار نرم افزارهای گرافیکی مشغول به کار بوده اما این کمپانی، به تازگی اولین تاخت و تاز خود را به سمت بازار سخت افزار شروع کرده است!

ادوبی، به تازگی از ست قلم و خط کش هوشمند خود برای تبلت‌ها رونمایی کرده است. در این ست قلم،” Adobe Mighty Pen” نام گرفته و خط کش هوشمند آن، نام” Napoleon Ruler” را برگزیده است. این ست قلم و خط کش هوشمند، برای تبلت‌ها طراحی شده و به خاطر عملکرد فوق العاده حساس آن دو، احساس کار با یک قلم بر روی کاغذ را به شما اهدا می‌نماید!

نقاشان، هنرمندان، طراحان گرافیک و دیگر معماران و طراحان بصری، تا مدت‌های بسیاری برروی رایانه خود به طراحی ایده‌هایشان پرداخته‌اند اما این قلم شکست ناپذیر، تجربه طراحی در تبلت‌ها را ارایه خواهد کرد.

adobepen

هنگامی که از یک آی‌پد و دیگر تبلت‌ها استفاده می‌نمایید، قلم ادوبی با نرم افزار کاربردی به کمک شما شتافته و می‌توانید یک کتاب نقاشی مجازی برای خود بسازید، به رسم و ترسیم شخصیت‌های خیالی ذهن خود بپردازید، به نوشتن داستان‌هایی که از ذهن کنجکاوتان برون می‌آید مشغول شوید یا برروی کاغذ، نقاشی‌های ابلهانه بکشید!

تشابه رابط کاربری نرم افزار قلم ادوبی با اپلیکیشن Paper iPad بسیار مشهود است، اگرچه کار با یک همچنین قلم پیشرفته‌ای به مراتب از کار با انگشتان دست ساده‌تر است.

برروی قلم “Adobe Mighty Pen”، یک دکمه واقع شده، درست همان قسمتی که دستتان دور قلم را فرا می‌گیرد، تا بتوانید با استفاده از منوی برنامه قلم ادوبی، رنگ قلم را عوض نمایید و یا از براش‌های مختلف استفاده نمایید.

برنامه این قلم بسیار جذاب، عملکرد جالبی دارد چرا که به راحتی متوجه تفاوت بین انگشت و قلم می‌شود و از قلم برای ترسیم و از انگشت برای پاک کردن استفاده خواهد کرد. می‌توانید با یک ضربه کوچک، به مرحله قبل (Undo) بازگردید و یا با ضربه‌ای مجدد، فرمان خود را لغو نمایید.

در این برنامه، روش‌های بسیاری برای دستور و کنترل برنامه در اختیار شما قرار داده شده است تا این قلم جادویی، بتواند تجربه کار با قلم برروی کاغذ را به شما بدهد!

adoberuler

علاوه بر ارایه یک قلم جادویی از سوی ادوبی، یک خط کش جادویی به نام “Napoleon Ruler” نیز در این ست گنجانده شده است که برای طراحان و معماران بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

ویژگی این ست خارق العاده، ارایه یک محیط آشنای قلم و خط کش است که مسلما طراحان و نقاشان عاشق چنین وسایلی خواهند شد!

adobepenandruler

برای قلم توانای ادوبی و خط کش ناپلئونی آن، هنوز هیچ تاریخ رسمی به منظور عرضه و یا قیمتی مشخص نشده است، اما مطمئنا اگر کمپانی ادوبی، بتواند در زمینه سخت افزارها یکه تاز شود، می‌تواند خود را به یکی از برترین کمپانی ها نرم افزاری و سخت افزاری تبدیل سازد!

7 در مورد “با این قلم و خط کش جادویی، تبلت شما یک ابزار تخصصی گرافیکی می‌شود!”

  1. خیلی خوبه امکانات تبلت و کامل میکنه اگه خبری از قیمتش گرفتید تو آی تی رسان مارو خبردار کنید

  2. ایمان عزیزی

    هیچ لزومی نداره توی تبلت ازش استفاده بشه! به نظر من قدرت اصلیشو توی all in one ها نشون میده!

  3. سایتتون خیلی خوبه فقط یه اشکال کوچیک داره اونم اینه که هیچ کدوم از نویسنده هاش کپی رایت رو رعایت نمیکنن
    اگر این مشکل رو هم رفع کنید و با منبع صحبت کنید خیلی خوبه اگر هممون به کپی رایت احترام بزاریم بهتره
    در کل خسته نباشید
    منتظر مطالب خوبتون هستیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH