مایکروسافت از ویندوز 8.1 با قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش با وضوح بالا، رونمایی کرد!

227711e3-a6dc-480b-a28a-5831f23a32ac_22

به تازگی مایکروسافت رسما از نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوز خود، با امکانات و ویژگی های بسیار بالایی رونمایی کرد. این کمپانی بالاخره به این نسخه از سیستم عامل خود، پشتیبانی از نمایشگرهایی با وضوح بالا را افزود. نسخه پیش نمایش ویندوز 8.1 هم اکنون در دسترس توسعه دهندگان بوده و نسخه نهایی آن، در پاییز عرضه خواهد شد.

یکی از خوب ترین خبرها این است که، نسخه 8.1 سیستم عامل ویندوز مایکروسافت میتواند از نمایشگرهایی با وضوح بالا پشتیبانی نماید و این سبب میشود، تا مایکروسافت به زودی، تبلت هایی با صفحه نمایش هایی با وضوح بالا و شارپ تر، تولید سازد.

2

ویژگی هایی مانند: بازگشت دکمه ویندوز به این سیستم عامل، یک جستجو گر جدید، اعمال تغییرات کوچکی در رابط کاربری، اپلیکیشن های جدیدی همانند: Flipboard و فیس بوک در این سیستم عامل گنجانده شده است و شخصی سازی بیشتر ویندوز توسط کاربر، از مهم ترین ویژگی های سیستم عامل ویندوز 8.1 به شمار می آیند.

همانند گذشته، در هنگام روشن کردن رایانه شخصی یا همراه خود به صفحه Start، منتقل خواهید شد. کاربران میتوانند اندازه کاشی ها را به انتخاب خود تغییر دهند، رابط کاربری از انیمیشن بهره مند شده است و میتوانید، برای صفحه Lock Screen، پس زمینه انتخاب نمایید. دکمه استارت به ویندوز بازگشته و اگر در دستکاپ قرار گرفته باشید، میتواند آن را مشاهده نمایید اگرچه با کلیک برروی آن، به صفحه استارت، منتقل میشوید اما کاربر میتواند، با راست کلیک سیستم خود را خاموش کرده یا از سیستم عامل، لاگ اوت نماید.

Microsoft-announces-Windows-8.1-with-support-for-high-res-displays.jpg

برخی از ویژگی های جدید به کار گرفته شده در این سیستم عامل، شما را مجذوب ویندوز 8.1 خواهد کرد و سبب میشود، برای مدتی هرچند اندک غرق زیبایی های آن شوید!

در سیستم عامل ویندوز 8.1 میتوانید برنامه هارا به گوشه ای پرتاب کرده و یا اندازه پنچره ها را تغییر دهید. ویژگی های جدید موتور جستجوی این سیستم عامل، با نام “بینگ قهرمان” یا “Bing Heroes”، بسیار بوده و گرافیک آن، بسیار جذاب و خیره کننده میباشد.

مایکروسافت همچنین میزان زوم و بزرگ نمایی را نیز، تغییر داده و مقدار آن را به 200 درصد افزایش داده است. این امر، سبب میشود تا توسعه دهندگان مجبور شوند برنامه های خود را برای ویندوز 8.1 به روز نمایند.

هنوز باید منتظر ماند و دید، بقیه ویژگی های خارق العاده سیستم عامل ویندوز 8.1، چه خواهند بود اما به نظر میرسد، مایکروسافت به انتقادات و نظرات هواداران سیستم عامل ویندوز 8 خود، گوش فرا داده و در صدد بر آمده تا مشکلات آن را در نسخه 8.1 این سیستم عامل برطرف سازد!

3 در مورد “مایکروسافت از ویندوز 8.1 با قابلیت پشتیبانی از صفحه نمایش با وضوح بالا، رونمایی کرد!”

  1. ویندوز 8.1 پرو پرویو از سایت مایکروسافت قابل دریافته…
    منم نصبیدم؛ امکانات خیلی خیلی بهتری داره ولی چون هیچ درایوری تقریبا نداره پدرم در اومد! نه نت میره نه مانیتور خوبه منم که درایورامو ندارم….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH