تولید گلکسی S8 در ماه اسفند آغاز می‌شود

سامسونگ همیشه پرچمداران خود را در ماه فوریه و در کنگره موبایل اسپانیا معرفی می‌کرد. اما به دلیل حاشیه‌های مرتبط با گلکسی نوت ۷، سامسونگ معرفی گلکسی S8 را به ماه آوریل موکول کرده است. این مراسم در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ کماکان به فروش بالای پرچم‌دار خود اعتقاد دارد،‌ چون برای شروع، ۱۰ میلیون واحد از گلکسی S8 را سفارش داده است. گرچه گلکسی S8 ادامه نسل قبلی پرچمداران سامسونگ است، اما طرفداران سری نوت به آن توجه ویژه‌ای خواهند داشت. گرچه هنوز ممکن است ما نسخه دیگری از گلکسی نوت را ببینیم، اما اگر گلکسی S8 امکاناتی که تاکنون در خبرها شنیده شده را داشته باشد، فروش زیادش چندان بعید نخواهد بود.

سامسونگ در چند روز گذشته دیدارهایی با تولیدکنندگان خود داشته است. ظاهرا اولین قطعات ماه آینده میلادی به دست سامسونگ می‌رسد و تولید انبوه از ماه مارس (اسفند) آغاز می‌شود. در ماه مارس ۵ میلیون گلکسی و در ماه آوریل ۵ میلیون دیگر تولید خواهد شد.

گلکسی S7 در اولین ماه حدود ۱۰ میلیون نشخه فروش داشت و سامسونگ امیدوار است که پرچمدار جدید نیز همین میزان فروش را تجربه کند. اما باید دید که آیا کاربران حاضرند قیمت بالاتری را برای پرچم‌دار جدید سامسونگ بپرداند یا نه، چون با توجه به خبرهایی که در مورد گلکسی S8 منتشر شده، قیمت آن از پرچم‌داران فعلی سامسونگ بالاتر خواهد بود.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH