ایسوس ذن‌فون ۳ زوم با قابلیت زوم 2.3X رسما معرفی شد

اسمارت‌فون‌هایی که از دوربین دوگانه بهره می‌برند معمولا عملکردی متمایز از یکدیگر را ارایه می‌کنند. برخی از آن‌ها از لنز دوم جهت گسترده‌کردن زاویه دید استفاده می کنند، برخی برای ایجاد یک منظره به صورت کلوز آپ و با پس زمینه تار بهره گرفته و حتی در بعضی نمونه‌ها از یک لنز سیاه و سفید جهت عمق بخشیدن به تصاویر استفاده کرده‌اند، اما ایسوس در ذن‌فون ۳ زوم عملکردی متفاوت را برای لنز دوگانه دوربین در نظر گرفته است، عملکردی که پیش تر نیز در یک اسمارت‌فون آشنا شاهد آن بوده‌ایم.

ذن‌فون زوم ساعاتی پیش معرفی شد، استفاده از سنسور دوربین دوگانه مهم‌ترین تغییری است که به نسبت نسل قبلی شاهد آن هستیم، ایسوس در این سنسور از دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که یکی از آن‌ها قابلیت زوم ۲.۳X را داراست. این سنسور دقیقا عملکردی را به همراه داشته که پیش‌تر در آی‌فون ۷ پلاس شاهد آن بوده‌ایم، مطمئنا عملکرد این اسمارت‌فون در بخش دوربین آن‌قدر رضایت‌بخش بوده است که سایر سازندگان هم به دنبال تقلید از آن باشند. هم‌چنین ایسوس در زمینه تقلید از ویژگی‌های اپل پا را فراتر گذاشته است و قابلیت Portrait Mode که یکی از ویژگی‌های آی‌فون ۷ پلاس است را هم در ذن‌فون ۳ زوم قرار داده است. البته این قابلیت فعلا با ذن‌فون ۳ زوم همراه نخواهد بود و بعدا با یک به‌روزرسانی نرم افزاری شاهد آن هستیم.

اگر از بخش دوربین این اسمارت‌فون جدا شویم، می‌توانیم ذن‌فون ۳ زوم را به عنوان یک دستگاه میان‌رده خوب اندرویدی نام‌گذاری کنیم. از جمله ویژگی‌های کلیدی این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد، سنسور اثر انگشت، بدنه فلزی و هم‌چنین باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌امپری اشاره کنیم. در واقع این باتری ۴۰ درصد ظرفیت بیش‌تری نسبت به گلکسی S7 Edge دارد.

در جدول زیر می‌توانید مشخصات کامل ایسوس ذنفون ۳ زوم را مشاهده کنید:

نمایشگر ۵.۵-inch 1080×1920 AMOLED, 500 نیت روشنایی, Gorilla Glass 5
سایز و وزن  ۱۷۰ grams, 7.99mm ضخامت
پردازنده Snapdragon 625 SoC, 14nm, 4GB RAM, 128GB حافظه داخلی
دوربین اصلی ۱۲MP, Sony IMX362 sensor, 1.4um pixels, dual-pixel phase detection, laser autofocus, object tracking, 4-axis OIS, 3-axis EIS, Manual controls, RAW support*
دوربین دوم ۱۲MP with 2.3X optical zoom, 59mm focal length, Portrait Mode*
دوربین سلفی ۱۳MP, F2.0 دیافراگم, Sony IMX214 sensor
باتری ۵,۰۰۰mAh
نرم افزار اندروید ۶ مارشملو با رابط کاربری اختصاصی ایسوس، قابل ارتقا به اندروید ۷
اسکنر اثرانگشت بله در بخش پشتی
رنگ‌ها مشکی، نقره‌ای و رزگلد

ایسوس ذن‌فون ۳ زوم در ماه فوریه عرضه خواهد شد اما هنوز قیمت این اسمارت‌فون مشخص نشده است، البته از سابقه ایسوس می‌توان حدس زد که شاهد یک قیمت رقابتی و مناسب باشیم.

zenfone3zoom

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH