ایسوس ذن‌‌فون AR، اولین گوشی با رم ۸ گیگابایتی معرفی شد

تصور کنید که می‌توانید بفهمید یک لباس بدون پوشیدن، چگونه به شما می‌آید و یا حتی تصور کنید که بتوانید بازی‌هایی انجام دهید که محیط اطراف شما، نقشه آن باشد. این‌ها همه مرتبط به واقعیت افزوده هستند. حال ایسوس با معرفی ذن‌فون AR سعی دارد که تجربه بهتری از واقعیت افزوده برای شما مهیا کند.

ایسوس ذن‌فون AR یکی گوشی شیک ۵.۷ اینچی است که ویژگی‌های معمول یک اسمارت‌‌فون را دارد: نمایشگر با رزولوشن Quad HD، حسگر اثر انگشت و چیپست اسنپدراگون. اما این اسمارت‌فون سیستم پیچیده‌ای از دوربین‌ها در پشت خود دارد که برای واقعیت افزوده استفاده می‌شود.

ایسوس ذن‌فون AR اولین گوشی است که از پروژه تانگوی گوگل استفاده می‌کند. پروژه تانگوی گوگل اجازه می‌دهد که نقشه‌های سه‌بعدی و درون محیط تولید کنید و نیاز به سه دوربین دارد: دوربین دنبال‌کننده حرکت، دوربین تعیین کننده عمق و دوربین نقشه‌بردار از اتاق.

در ایسوس ذن‌فون AR شاهد یک لنز سونی IMX 318 با رزولوشن ۲۳ مگاپیکسل با یک دوربین دنبال‌کننده حرکت و یک دوربین تعیین عمق هستیم. این به گوشی اجازه می‌دهد که حرکت را دنبال کرده و درک بهتری از محیط اطراف داشته باشد.

در حال حاضر تنها ۳۵ اپلیکیشن مرتبط با واقعیت افزوده وجود دارد که به وضوح کم هستند، اما در آینده تعداد آن‌ها بیشتر خواهد شد. ایسوس همچنین دمویی از اپلیکیشن واقعیت افزوده GAP نشان داد که در آن کاربران می‌توانستند بودن پوشیدن لباس، از اندازه‌اش باخبر شوند.

ایسوس ذن‌فون AR به نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز بوده و نسبت نمایشگر به بدنه ۷۹ درصد است که آن را برای Daydream گوگل آماده می‌کند. از دیگر مشخصات فنی می‌توان به اسنپدراگون ۸۲۱ و رم ۸ گیگابایت اشاره کرد. ایسوس ذن‌فون AR اولین اسمارت‌فون دنیاست که رم ۸ گیگابایتی دارد.

این محصول در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ معرفی می‌شود. هنوز مشخص نیست که این اسمارت‌فون در چه بازارهایی و با چه قمیتی عرضه می‌شود.

gsmarena_002

gsmarena_003

1 در مورد “ایسوس ذن‌‌فون AR، اولین گوشی با رم ۸ گیگابایتی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH